سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ریزی گسترده فرهنگی برای استقبال از ماه مبارک رمضان

شهردار منطقه 13 بر ضرورت ارتقای سطح برنامه های فرهنگی شهرداری منطقه با بهره گیری از فضای معنوی مساجد محلات و مشارکت های مردمی برای ترویج و توسعه فرهنگ دینی در ماه پر برکت رمضان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مداحی در جلسه  شورای معاونین منطقه در جمع مدیران و معاونان با اشاره بر اهمیت انسجام برنامه ها شهرداری در آستانه  ماه پربرکت رمضان گفت: برنامه های ماه رمضان باید به به گونه ای مطلوب و در شان این ماه پربرکت برنامه ریزی و اجرا شود تا شاهد  بسط و گسترش فعالیتهای دینی  و قرآنی در سطح محلات با کمک و مشارکت شورایاران و شهروندان باشیم.
وی همچنین توسعه برنامه های قرآنی  را از  جمله رویکرد های مهم شهرداری منطقه در سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت : علاوه بر راه اندازی دارالقران در سرای محلات ، با همکاری و مشارکت شورایاران ویژه برنامه قرآنی در سطح محلات در حال اجراست.
مهندس مداحی یکی از برنامه ها ی شهرداری در ماه مبارک رمضان را  پخش سراسری  نوای اذان درسطح منطقه  اعلام کرد و گفت : همزمان با ماه مبارک نوای اذان از تمامی اماکن شهرداری، مساجد، بوستانها و ... موجود در منطقه به گوش می رسد.
شهردار منطقه  با  اشاره به اهمیت سرعت بخشی براتمام  پروژه های چهارگانه اظهار داشت :  تمام تلاش شهرداری اجرای طرح های عمرانی   با تکیه بر عنصر کیفیت و خدمت رسانی مطلوب است که با مشارکت و هماهنگی واحد های مختلف  در حال پیگیری و اجراست.
اجرای فعالیت های خدماتی  در حریم منطقه ، رسیدگی به وضعیت محلات  در زمینه های مختلف فرهنگی ، خدماتی ، عمرانی از جمله مواردی بود که در جلسه شورای معاونین منطقه 13 مطرح شد./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.