سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نايب رئيس كميسيون بهداشت

فراكسيون پرستاري تشكيل نمي‌شود / فراكسيون سلامت با 127 عضو تشكيل مي‌شود

نايب رئيس كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه رسيدگي به موضوعات پرستاري در زير مجموعه فراكسيون سلامت مجلس است گفت: قطعا فراكسيون پرستاري در اين دوره از مجلس تشكيل نخواهد شد.

حسن تاميني ليچاني نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به عدم تشكيل فراكسيون پرستاري در اين دوره از مجلس گفت: براي تشكيل يك فراكسيون صنفي، حداقل 15 نماينده بايد از آن صنف باشند تا بتوانند از مواضع خود دفاع كنند، هر چند منعي نيز در حضور ديگر نمايندگان در يك فراكسيون صنفي وجود ندارد.
وي در ادامه با اشاره به  اينكه قطعا فراكسيون پرستاري در اين دوره از مجلس تشكيل نخواهد شد افزود: در دوره‌هاي گذشته فراكسيوني تحت عنوان فراكسيون سلامت در مجلس تشكيل شد كه در اين دوره نيز شكل خواهد گرفت، لذا تشكيل تشكلي تحت عنوان فراكسيون پرستاري كه بخشي از حوزه سلامت است بي معني است و تشكيل آنها تفكيك حوزه سلامت است.
نايب رئيس كميسيون بهداشت در ادامه با بيان اينكه رشيدي به موضوعات پرستاري نيز در زير مجموعه فراكسيون سلامت قرار مي‌گيرد، اظهار داشت: عضوگيري براي تشكيل فراكسيون سلامت در مجلس انجام شده حدود 127 نفر عضو اين فراكسيون هستند.
نماينده مردم رشت با اشاره به اينكه اين فراكسيون تاكنون هيچ نشستي انجام نداده است تصريح كرد: بعد از تعطيلات مجلس نشست اين فراكسيون برگزار خواهد شد. تاميني ليچايي در ادامه به تشريح ضرورت تشكيل فراكسيون سلامت در مجلس پرداخت و گفت: با توجه اينكه انسان سالم محور توسعه است، تشكيل اين فراكسيون براي پيشبرد اهداف حوزه سلامت خيلي تاثيرگذار خواهد بود
گفتني‌ است، بيست و دو نفر از نمايندگان خانه ملت با اعضاي نامه‌اي خطاب به علي لاريجاني، رئيس مجلس شوراي اسلامي، درخواست و آمادگي خود را براي تشكيل فراكسيون پرستاري و عضويت در اين فراكسيون جديد  اعلام كردند./ب2
برچسب ها: فراکسیون ، پرستار ، سلامت ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.