سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به بهانه آغاز اجراي " به دهكده جهاني خوش اومدي پينوكيو"؛

يك گوشي تلفن همراه جايزه بگيريد

نمايش "به دهكده جهاني خوش اومدي پينوكيو" از 18 تير در راستاي اهداف نمايشنامه هر هفته به يك تماشاگر گوشي تلفن همراه جايزه مي‌دهد.

مسعود موسوي،مدرس دانشگاه و كارگردان تئاتر كه نمايش "به دهكده جهاني خوش اومدي پينوكيو" را از يكشنبه 18 تير در سالن قشقايي تئاتر شهر به صحنه مي‌برد،در اين خصوص به خبرنگار بخش تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت:‌ما از امروز پنج‌شنبه 15 تير،سالن  قشقايي را تحويل مي‌گيريم و مراحل آخر بستن دكور و نور را انجام خواهيم داد.
وي افزود:اين نمايش نسبت به اجرايي كه در جشنواره داشت،تغييرات بسيار كرده، بخش‌هايي از متن جابه جا شده و يك صحنه از آن حذف شده است.
موسوي تصريح كرد:در طراحي صحنه تغييرات عمده‌اي داشتيم و بيشترين فشار بر روي طراحي نور است.
وي بيان كرد:به علت تنوع صحنه‌ها و اينكه ما 18 صحنه را در نمايش داريم به نوعي نور جايگزين دكور شده است،‌اين مسئله بر مولفه‌هايي چون گريم و لباس هم تاثير مي‌گذارد.
اين كارگردان بيان داشت:طي نشستي كه با نويسنده اين اثر "داريوش رعيت" داشتيم كه پس از آن در بخشهايي تجديد نظر شد.
وي گفت:متاسفانه هم اكنون شرايط بسيار بدي براي اجراها حاكم است.در حال حاضر در گرم‌ترين فصل سال قرار داريم و تعطيلي دانشگاه‌ها و همچنين شرايط خاص ماه مبارك رمضان را هم پيش رو داريم.
وي اظهار داشت:ما براي اين اجرا هر هفته يك تماشاگر را انتخاب مي‌كنيم و يك گوشي تلفن همراه جايزه مي‌دهيم،اين جايزه به طور صددرصد در راستاي اهداف نمايشنامه تقديم مي‌شود.
موسوي اشاره كرد:براي برخي از تماشاگران خاص نيز تخفيفي قائل مي‌شويم كه شرايط آن مشخص مي‌شود.
موسوي خاطرنشان كرد:نمايش "مافقط 5 دقيقه وقت داشتيم" نوشته "برتولت برشت" كه در جشنواره تئاتر دانشگاهي دانشگاه هنر و معماي و در بخش مدرسان اجرا شد،طبق ملاقاتي كه با مدير عامل خانه هنرمندان داشتيم قرار شد در 6 ماه دوم سال با نگاهي دانشجويي و تجربي،در تالار انتظامي اجرا شود.
شايان ذكر است؛"به دهكده جهاني خوش اومدي پينوكيو" با بازي محسن بابايي،معين عشاقي، شاهين علايي نژاد،پرستو كرمي،حسام منظور و مسعود موسوي از 18 تير هر شب ساعت 19 و سي در تالار قشقايي تئاتر شهر اجرا مي‌شود./ه
برچسب ها: گوشی ، تلفن ، همراه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.