سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/معاون دفتر آموزش متوسطه و راهنمایی وزارت آموزش و پرورش:

عملکرد خراسان رضوی در برپایی جشنواره خوارزمی ارزنده است

معاون دفتر آموزش متوسطه و راهنمایی وزارت آموزش و پرورش گفت: عملکرد آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی در برپایی این جشنواره خوارزمی بسیار ارزنده بوده و اجرای این جشنواره در استان‌های دیگر کشور نیز قابل تعمیم است.


 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مرضیه مسگرزاده در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره خوارزمی دانش‌آموزان مقطع راهنمایی استان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: دوره سنی راهنمایی دوره نوجوانی حساسی و مرحله‌ای است که دانش‌آموزان با تمام وجود به دنبال شناخت علوم و پدیده‌های موجود در طبیعت اطرافشان هستند.

معاون دفتر آموزش متوسطه و راهنمایی وزارت آموزش و پرورش گفت: بنابراین برگزاری برنامه‌هایی از این دست فرصت مناسبی است که دانش‌آموزان در کنار همسالان خود وارد میدان عمل شوند.

وی با اشاره به اینکه این فعالیت‌ها دارای محاسن بسیاری است بیان داشت: خوبی برگزاری این مراسم‌ها این است که نوجوانان در یک کار گروهی مشارکت کرده و در یک رقابت سالم برای پذیرفتن ‌مسئولیت‌های آینده در جامعه آماده می‌شوند.

مسگرزاده ادامه داد: آینده در دستان توانای جوانان قرار گرفته و برگزاری این مسابقات سبب می‌شود که بتوانند آن چنان که زیبنده یک نسل پیشرو مسلمان است از آمادگی لازم برخوردار باشند./س    


برچسب ها: معاون ، دفتر ، آموزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.