سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرزامي و نجف نژاد با دستور مسئولان مي‌روند

اعضاي هيئت مديره تيم استقلال چند ماه يكبار دچار تغييرات مي‌شوند و اين بار نيز قرار است اين تحولات رخ دهد و جدايي دو عضو هيئت مديره اين تيم از جمع اعضا جدا شوند و به امور قبلي خود رسيدگي كنند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در حاليكه شرايط در هيئت مديره تيم  استقلال به خوبي پيش مي‌رود اما از سوي مسئولان در وزارت ورزشي اعلام شده است كه اعضاي اين تيم بايد كاهش يابند تا سه عضو در تيم باقي بمانند و تا پايان فصل استقلال را همراهي كنند.

گفتني است بنا به اعلام مسئولان در وزارت ورزش، جدايي دو عضو از هيئت مديره تيم استقلال كاملا قطعي و اعلام شده است و به همين دليل شرايط براي فعاليت تنها سه عضو مهيا شده است.

با اينكه برخي از اعضا راضي به جدايي از هيئت مديره نيستند اما اين اتفاق رخ داده است غلامحسين فرزامي يكي از اين اعضاست كه در اين تيم فعاليت داشت اما قرار است از جمع آبي ها جدا شود و فعاليت خود را در تيم ديگري ادامه دهد.

شايان ذكر است مقداد نجف نژاد يكي از اعضاي ديگر هيئت مديره است كه قرار است از بين ديگر اعضا جدا شود و همراه استقلال نباشد.

اعلام شده است كه تنها احمد رسولي نژاد، علي فتح الله زاده و اميدوار رضايي در تيم باقي مي‌مانند زيرا باقي اعضا نتوانستند شرايط ايده آلي در تيم ايجاد كنند به همين دليل اعلام شده است كه جدايي آنها از تيم قطعي است و اصراري به حضورشان در استقلال وجود ندارد.

شايان ذكر است قرار بود اعضاي تيم استقلال در هيئت مديره براي اين تيم در آمد زايي كنند اما اين اتفاق رخ نداده است و به همين دليل تصميم مسئولان قطعي است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.