سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یورش نظامیان آل خلیفه به منازل مردم در بحرین

نظامیان رژیم آل خلیفه در ادامه تلاش برای سرکوب انقلاب ملت بحرین با یورش به چندین منطقه ، تعدادی از جوانان را بازداشت کردند و به مکانهای نامعلومی بردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی العالم، این در حالی است که اعتراضات در این مناطق ادامه دارد و تظاهرکنندگان اقدام حکومت به سرکوب آنان را به چالش می کشند .
نیروهای امنیتی بحرینی مورد حمایت عربستان سعودی به این شیوه به خانه ها یورش می برند و به خانه ها نارنجکهای گازی شلیک می کنند و سپس به زور وارد خانه ها می شوند و جوانان را از خانه هایشان می ربایند و به جاهای نامعلوم می برند و جرم آنان نیز شرکت در تظاهرات مسالمت آمیز است که طی آن خواهان اصلاحات حقیقی در کشور ، متوقف کردن سرکوب ، آزادی بازداشت شدگان سیاسی و بیرون راندن نیروهای اشغالگر سعودی از کشور است.
نیروهای امنیتی بحرینی دیروز به تعدادی از خانه ها در جزیره محرق در شرق بحرین و منطقه جد علی در شهر عیسی یورش بردند و شماری از شهروندان را بازداشت کردند و به جاهای نامعلومی بردند .
مناطق شهرکان و بنی جمره نیز در دو روز گذشته صحنه حملات مشابه نیروهای امنیتی بحرینی بود .
شاهدان تأکید کردند نیروهای امنیتی به همراه شمار زیادی از نیروهایی که لباس نظامی به تن نداشتند اما مسلح بودند این مناطق را محاصره کردند.
از طرف دیگر نیروهای امنیتی به تظاهرات مسالمت آمیز شهروندان در منطقه معامیر در جنوب منامه یورش بردند و برای پراکنده کردن تظاهرکنندگان از نارنجکهای گازی و گلوله های ساچمه ای استفاده کردند.
تظاهرکنندگان با سر دادن شعارهایی آزادی بازداشت شدگان سیاسی و توقف سرکوب را خواستار بودند.
تظاهرات دیگری دیشب در منطقه سنابس برگزار شد که ائتلاف چهاردهم فوریه خواستار برگزاری آن شده بود .
تظاهرکنندگان در این تظاهرات حمله به مکانهای عبادی و ویرانسازی این مکانها و جلوگیری از بازسازی آنها را محکوم کردند .
نظامیان بحرینی این تظاهرات را سرکوب و شماری از شرکت کنندگان در آن را بازداشت کردند.
نیروهای سعودی و بحرینی تعدادی از مکانهای عبادی را در بحرین ویران کرده اند.
در منطقه نویدرات نیز زنجیره انسانی تشکیل شد که در آن مردان و زنان شرکت کردند و توقف سرکوب و آزادی بازداشت شدگان سیاسی را خواستار شدند .
آنها با سر دادن شعارهایی بر مسالمت آمیز بودن انقلاب بحرین تأکید و با فتنه ، سرکوب و مصادره آزادیها مخالفت کردند .
شعار هیهات منا الذله یکی از شعارهای تظاهرکنندگان است .
تظاهرات شبانه نیز در بحرین ادامه دارد و سه شنبه شب در منطقه الدیه تظاهرات شبانه برگزار شد و تظاهرکنندگان بر خواسته های مشروع خود تأکید و با بازگشت به گذشته یا کوتاه آمدن از خواسته های مشروع مخالفت کردند .
برچسب ها: آل خلیفه ، بحرین ، یورش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.