سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس صندوق بين المللي پول:

روند بهبود اقتصاد آمريکا بسيار کند است

رئيس صندوق بين المللي پول اظهار داشت روند بهبود اقتصاد آمريکا بسيار کند است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه پي بي اس نيوز ؛ کريستين لاگارد رئيس صندوق بين المللي پول در مصاحبه با  اين شبکه گفت روند بهبود اقتصاد آمريکا بسيار کندتر از آن است که انتظار آن را داشتيم. ما پيش بيني کرده بوديم بهبود اقتصاد آمريکا در سال دو هزار و دوازده سريع تر و رشد آن بيش از دو درصد خواهد بود اما ميزان رشد کنوني اقتصاد آمريکا پائين تر از سطحي است که ما انتظار داشتيم.

رئيس صندوق بين المللي پول در ادامه گفت دو خطر همچنان اقتصاد آمريکا را تهديد مي کنند يکي از اين خطرات خارجي است. براي مثال بحران در حوزه يورو همچنان در حال گسترش است و ممکن است بسيار گسترده تر از آن چيزي باشد که ما در ابتدا تصور کرده بوديم.

 خطر ديگري که اقتصاد آمريکا را تهديد مي کند خطر داخلي است زيرا فروش اوراق قرضه دولتي و بحران مالي مي تواند اعتماد به اقتصاد آمريکا را بشدت کاهش دهد که اين مسئله مي تواند در سال دو هزار و سيزده اقتصاد آمريکا را با بحراني جدي مواجه سازد.

کريستين لاگارد گفت ما به مقامات آمريکا اعلام کرده ايم که براي مقابله با بحران مالي گزينه هاي زيادي در اختيار ندارند و بايد از گزينه هاي موجود بسيار هوشمندانه استفاده کنند تا از خطرات بالقوه داخلي جلوگيري کنند.

 وي گفت براي مقابله با خطرات خارجي نمي توان اقدام قابل توجهي انجام داد اما خطرات داخلي مي توانند به تشديد بحران داخلي و کاهش فعاليت هاي اقتصادي و افزايش بيکاري منجر شوند. وي گفت ما معتقديم بايد کسري بودجه آمريکا براي سال آينده کاهش بيابد.
برچسب ها: پول ، آمریکا ، صندوق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.