سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

اختصاص 40 میلیارد ریال به منظور طرح دو بانده کردن جاده اردستان - اصفهان

سرپرست اداره راه و شهرسازی اردستان از اختصاص 40 میلیارد ریال اعتبار استانی در سال جاری برای طرح دو بانده كردن جاده اردستان - اصفهان خبر داد.

 رضا حاج آقاجانی'در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان  ، پیشرفت فیزیكی این طرح را 20 درصد بیان كرد و افزود: تاكنون 180 میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شده است.

وی، برآورد اولیه اجرای دو بانده كردن جاده اردستان - اصفهان را 340 میلیارد ریال عنوان كرد و اظهار داشت: برای تكمیل و اتمام این طرح به اعتبارهای ملی نیاز است.

به گفته وی، طول این جاده برای دو بانده كردن در حوزه استحفاظی اردستان تا روستای 'دیزلو' از توابع این شهرستان حدود 73 كیلومتر است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی اردستان، وجود تاسیسات زیربنایی از جمله جابجایی پایه های تیر برق، لوله های شبكه آب شرب و زمین های زراعی از مشكلات پیش روی اجرای این طرح بیان كرد.

وی با بیان اینكه عرض این جاده 12 متر است، خاطر نشان كرد:60 دستگاه پل لوله ای و 20 دستگاه پل دالی در طول مسیر این جاده نیز قرار دارد.

حاج آقاجانی گفت: با اجرای این طرح افزون بر كاهش پنج كیلومتر از مسیر این جاده و صرفه جویی در مصرف سوخت، سه نقطه حادثه خیز در این محور نیز خذف می شود.

گفتنی است: یك هزار و 800 كیلومتر راه همسنگ در شهرستان اردستان وجود دارد كه 400 كیلومتر آن راه اصلی و بقیه راه روستایی است./س

برچسب ها: اصفهان ، اردستان ، جاده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.