سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رييس كل بيمه مركزي خبر داد:

افزايش 20 درصدي سرمايه‌گذاري شركت‌هاي بيمه در بازار سرمايه

رييس كل بيمه مركزي با اشاره به افزايش 20 درصدي سقف سرمايه‌گذاري شركت‌هاي بيمه در بورس گفت: پيش‌بيني مي‌شود بيش از 30‌هزار ميليارد ريال از سرمايه‌هاي صنعت بيمه به بورس تزريق شود.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا) به نقل از بيمه مركزي ، سيد محمد كريمي با بيان اينكه هماهنگي و هم‌افزايي سه محور اصلي اقتصاد كشور يعني بانك، بيمه و بورس به رونق و توسعه كشور منتهي مي‌شود، افزود: در راستاي تقويت بنيان‌هاي اقتصادي كشور سقف سرمايه‌گذاري شركت‌هاي بيمه در بورس از 30 به 50 درصد افزايش يافت.

رئيس كل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران تصريح كرد: پيش‌بيني مي‌شود بيش از 30‌ هزار ميليارد ريال از سرمايه‌هاي صنعت بيمه به بورس تزريق شود كه در ادامه اين روند، رقم ياد شده به 50 هزار ميليارد ريال خواهد رسيد.

وي افزود: بيمه مركزي بر اساس مسئوليت قانوني خود بر سرمايه‌گذاري شركت‌ها نظارت مي‌كند تا پرداخت خسارات بيمه‌گذاران با وقفه روبرو نشود./س

كريمي خاطرنشان كرد: صنعت بيمه، اطمينان دهي و آرامش‌بخشي را رسالت اصلي خود مي‌داند و حضور گسترده و موثر در بورس و ساير بازارهاي مالي نيز در همين راستا صورت مي‌پذيرد./س
برچسب ها: بیمه ، مرکزی ، بورس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.