سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/31 تیرماه؛

آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی

مدیرکل امور مالیاتی استان قم گفت: مؤدیان تا پایان تیر فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را به اداره امور مالیاتی استان تسلیم و از مزایای قانونی آن بهره‌مند شوند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، سعید حسنی خاطر نشان کرد: سازمان امور مالیاتی از طریق الکترونیکی امکان تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی را فراهم کرده است.

وی با اشاره به نحوه تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه با دفاتر پیشخوان، مؤدیان مالیاتی که مکلف به تسلیم اظهارنامه مالیاتی هستند می‌توانند اظهارنامه مالیاتی را دریافت و سپس برای ارسال آن اقدام کنند.

وی به درج فرم اظهارنامه مالیاتی در پایگاه اطلاع‌رسانی www.intamedia.ir اشاره کرد و گفت: تمام فرم‌های اظهارنامه مالیاتی در این پایگاه تعریف شد‌ه‌اند و متقاضیان می‌توانند از طریق این پایگاه از فرم‌ها پرینت گرفته و پس از تکمیل برای ارسال آن اقدام کنند.

حسنی تاکید کرد: افراد باید پس از ارسال اظهارنامه‌ها، رسید پستی را نزد خود نگهداری کنند.

وی افزود: کسانی که اظهارنامه خود را به موقع تسلیم کنند از معافیت‌های مالیاتی مقرر در قانون استفاده می‌کنند و اگر اظهارنامه مالیاتی را از طریق الکترونیکی ارسال کنند از تسهیلاتی در زمینه تعداد اقساط بهره‌مند خواهند شد./س

برچسب ها: قم ، مالیات ، مودیان ، مهلت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.