سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

اعلام محدودیت‌های ترافیکی قم در نیمه شعبان

محدودیت‌های ترافیکی بمناسبت برگزاری جشن های نیمه شعبان در استان قم اجرا می شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 8 امروز به مدت 48 ساعت آغاز شده است گفت: تمام خودروهای سنگین ورودی به استان به اتوبان ساوه - تهران هدایت خواهند شد.

سردارمجتبایی تصریح کرد:از ورود تمام وسایل سنگینی که از محورهای سه راهی سلفچگان، جنوب، شرق، غرب، استان‌های شمالی و تهران وارد استان می‌شوند ممانعت به عمل خواهد آمد.

وی با تاکید بر اینکه محدودیت‌های ترافیکی در هسته مرکزی شهر از سه راه زاویه به طرف چهارمردان و خیابان شهدا اعمال خواهد شد اضافه کرد: پس از پایان مراسم نیمه شعبان، همه محورهای مواصلاتی استان دچار تراکم می‌شود بنابراین از استان‌های همجوار خواستیم مانع ورود وسایل سنگین به محورهای مواصلاتی استان قم ‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی قم با بیان اینکه ورود اتوبوس‌های برون شهری به هسته مرکزی شهر ممنوع است اضافه کرد: این اتوبوس‌ها از سه راهی خرمشهر و کنار گذر شمال وارد شهر قائم، میدان ارتش و پارکسوار جنوبی خواهند شد.

وی با اشاره به در نظر گرفتن هشت محل برای پارک اتوبوس‌ها خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با همکاری بسیج سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) امنیت پارکینگ‌ها را تامین خواهد کرد.

پیش‌بینی شده است: بیش از 2 میلیون مسافر و 270 هزار وسیله نقلیه سواری و اتوبوس‌ در نیمه شعبان وارد قم شوند./س

برچسب ها: قم ، محدویت ، ترافیکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.