سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

لزوم حفظ وتحکیم ارزش های انسانی و اسلامی

فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت : مردم ودلسوزان نظام به دنبال حفظ وتحکیم ارزش های انسانی و اسلامی هستند

 

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم،سردار كاظم مجتبايي در حاشیه بازدید از نمایشگاه دو دهه بصيرت همراه با ولايت تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی از جمله فعالیت های سخت است و تلاش زیادی نیاز دارد تا انسان بتواند آن مفاهیمی که مدنظر دارد را منتشر کند.

وی باقدردانی از برگزارکنندگان نمایشگاه دو دهه بصيرت همراه با ولايت افزود: در این نمایشگاه غرفه های متعددی با عناوین مختلف پیش بینی شده که همه در راستای معرفی فرهنگ غنی دینی و ارزش ها است و در مقابل به معرفی ونقد فرهنگ های غلط و غربی می پردازد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم ادامه داد: به طور قطع تمامی کسانی که از نمایشگاه دو دهه بصيرت همراه با ولايت بازدید می کنند هم برای شناساندن آسیب ها و هم معرفی فرهنگ اصیل دینی و ارزش ها می توانند بهره برداری کنند .

وی دربیان ارزیابی خود از میزان استقبال مردم از این نمایشگاه خاطرنشان کرد: استقبال از این نمایشگاه بی نظیر است و دلیل استقبال این است که نمایشگاه توانسته اثرگذاربوده و جایگاه خود را پیدا کند.

نمایشگاه دو دهه بصیرت همراه با ولایت تا جمعه 16 تير از ساعت 18 الي 23 در سالن نمايشگاهي مركز همايش هاي بين المللي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم داير است./س

برچسب ها: قم ، حفظ ، ارزش ، دینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.