سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

4 شرکت پارک علم و فناوری خوزستان کارآفرین برتر معرفی شدند

در جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر، چهار شرکت مستقر در پارک علم و فناوری خوزستان به عنوان کارآفرین برتر معرف شدند و از مدیران این شرکت‌ها تجلیل به عمل آمد.

 رئیس پارک علم  و فناوری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان در اهواز اظهار داشت: در هفتمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر که امروز برگزار شد، 10 کارآفرین در بخش‌های خدمات، کشاورزی و صنعت انتخاب شدند که از میان آنها 4 کارآفرین از شرکت‌های پارک علم و فناوری خوزستان بودند.

بابک مختاری تعداد کل افراد متقاضی شرکت در جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان را 4 هزار و500 نفر اعلام کرد و گفت: این جشنواره در راستای اجرای سیاست‌های کلی برنامه پنجم توسعه، ترویج کارآفرینی، فراهم کردن بستر لازم برای شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های کارآفرین، برقراری تعامل و تبادل اطلاعات، تجارب و  دانش و مهارت‌های علمی و تجربی متکی بر تولیدهای دانش بنیان در جامعه کار و تولید برگزار شد.

وی ادامه داد: شرکت‌های یکتاپردازان ویرا به مدیریت راحله حقی، بنیامین صنعت خوزستان با مدیریت سید احمد سعادت، پویان قطعه خوزستان به مدیریت حمزه بندری و شرکت دز الکترونیک با مدیریت علی عظیمی فرد موفق شدند عنوان کارآفرینان برتر این جشنواره را از ان خود کنند.

پیش از این نیز شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری خوزستان در جشنواره ملی علم تا عمل موفق به کسب افتخاراتی شدند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.