سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان/

ارزیابی زیست محیطی بندر كاسپین

ارزیابی اسكله كاسپین توسط سازمان منطقه آزاد انزلی پایان یافت .

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران گيلان ، امیر عبدوس مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت : س ازمان حفاظت محیط زیست نظرات خود را در خصوص این ارزیابی اعلام و درحال حاضر سازمان منطقه آزاد انزلی در حال اصلاح طرح مبتنی بر استاندارهای مورد نظر محیط زیست است .

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی نیز در مورد بندر كاسپین گفت: این بندر بزرگترین طرح عمرانی و زیرساختی منطقه آزاد با هدف بهره گیری از ظرفیت های ترانزیتی در دریای خزر و افزایش ظرفیت ایران در كریدور بین المللی شمال - جنوب براساس مصوبه دور دوم سفرهای استانی دولت در حال انجام است.

سعید رحیمی خاطرنشان کرد: ساخت موج شكن های این بندر از سوی این سازمان با حدود 40 درصد پیشرفت فیزیكی در حال انجام است و در دو سال آینده موج شكن های آن و در مراحل بعد بخش های مختلف بندركاسپین با همكاری سرمایه گذاران داخلی و خارجی و سازمان هایی چون سازمان بنادر و دریانوردی ساخته می شود.

ساخت اسكله های بندركاسپین با اعتبار 4 هزار میلیارد ریال از با 22 پست اسكله و ظرفیت تخلیه و بارگیری 11 میلیون تن كالا در یك نوبت كاری از نیمه دوم سال 88 اغاز شده است.

بندر كاسپین قابلیت پهلوگیری كشتی هایی با آبخور 9 متر و ظرفیت 12 هزار تن كالای تجاری و 20 هزار تن كالای نفتی را خواهد داشت و برای آن دو موج شكن هریك به طول 1 / 6 كیلومتر در نظر گرفته شده است.

برچسب ها: زیست ، محیطی ، کاسپین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.