سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

14 هزار تن گندم از کشاورزان خرمشهری خریداری شد

مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر گفت: 14 هزار تن گندم از کشاورزان این شهرستان خریداری شد.


ابراهیم داوری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان اظهار کرد: همه تلاش جهاد کشاورزی شهرستان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی بخش کشاورزی و حمایت از کشاورزان است و با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی کشاورزی در تحقق این امر تلاش جدی می‌کند.

وی افزود: در سال زراعی 90 ـ 91، 10 هزار هکتار از اراضی زراعی شده شهرستان خرمشهر در قالب طرح تولید گندم زیرکشت رفت که از این سطح حدود 14 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خریداری شده است.

مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی پیش آمده و کاهش نزولات جوی در سال گذشته و امسال، همچنین بروز پدیده گرد و غبار و کاهش دبی و کیفیت آب، با افت و کاهش شدید عملکرد محصول رو به رو شده‌ایم.

وی اضافه کرد: خدمات ارائه شده عبارتند از 2 هزار تن انواع کود شیمیایی و بیش از 1000 تن بذر گندم که امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده در سال جاری بتوان تولید محصول بیشتری را شاهد بود.

داوری همچنین عنوان کرد: بیش از 10 هزار هکتار از مزارع گندم علیه علف‌های هرز سمپاشی و 10 نفر ناظر گندم برای نظارت و مشاوره به کار گرفته شده و کشاورزان را راهنمایی می‌کنند.

وی در ادامه خطاب به مسئولان استانی در راستای حمایت از بخش کشاورزی شهرستان گفت: این مدیریت با در دستور کار قرار دادن خدمات رایگان کشاورزان شهرستان را حمایت کرده و در بخش توسعه کشاورزی از هیچ تلاشی فروگذار نیست./س
برچسب ها: گندم ، خوزستان ، خریداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.