سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

تجهیز بیمارستان نمازی به دو دستگاه مدرن

رئیس بیمارستان نمازی شیراز از افتتاح چندطرح عمرانی در این بیمارستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس جویبار رئیس بیمارستان نمازی شیرازدر جمع خبرنگاران گفت : به مناسبت گرامیداشت میلاد باسعادت منجی عالم بشریت ، بخش رادیو تراپی بیمارستان نمازی شیرازکه تنها بخش رادیو تراپی جنوب کشور محسوب می شود امروز به 2 دستگاه جدید و مدرن شتاب دهنده کم انرژی و پرانرژی ویژه بیماران سطحی و عمقی تجهیزشد.

وی اعتبار خرید این 2 دستگاه و ساخت فضای فیزیکی مورد نیاز آن را 5 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: همچنین به مناسبت 15 شعبان دستگاه فلوروسکوپی و ماموگرافی نیزبا 500 میلیون تومان اعتبار به تجهیزات این بیمارستان افزوده می شود.

جویبارافزود:سالن پذیرش همراهان بیمار به منظور رفاه حال مراجعه کنندگان برای نخستین در این بیمارستان با 3000 مترمربع مساحت و 535 میلیون تومان اعتبار ساخته شده است ودر چند روز آینده به بهره برداری می رسد.

وی همچنین از ساخت بخش اکو بیمارستان و خوابگاه پزشکان در 2 بخش خانم ها و آقایان خبرداد و گفت:این 2 طرح عمرانی با 300 میلیون تومان اعتبار شنبه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد:به دنبال فوق تخصصی شدن بیمارستان نمازی شیراز 56 تخت آی سی یو و 36 تخت سی سی یو تا پایان امسال به این بیمارستان افزوده می شود.

جویبار همچنین از ساخت بیمارستان 1000 تختخوابی آموزشی درمانی با تجهیزات به روز علم پزشکی در محل فعلی بیمارستان نمازی شیراز خبردادو افزود:باپایان مطالعات ، طراحی ها و تامین اعتبار لازم بزرگترین بیمارستان جنوب کشور تا چند سال آینده در کلان شهر شیراز ساخته خواهد شد.

بیمارستان نمازی شیراز هم اکنون با 80 هزار متر مربع زیربنا روزانه پذیرای 30 هزار مراجعه کننده است که 60 درصد نیاز پزشکی استان را تامین می کند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.