سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

برگزاری بازی های تدارکاتی فجر شهید سپاسی شیراز در تهران

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پس از تکمیل شدن لیست بازیکنان خود برای آمادگی بیشتر و انجام دو بازی تدارکاتی عصر دیروز عازم تهران می شود فجر امروز در نخستین بازی به مصاف نفت تهران می رود و روز جمعه هم مقابل آلومینیوم هرمزگان قرار می گیرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس فجر برای حضور درلیگ دوازدهم 9 بازیکن جدید را جذب کرده محمد رضا جلالی از  گهر زاگرس دورود ، مجتبی ترشیز از مس سرچشمه ، عباس محمد رضائی از سایپا ، حسین خسروی  از ایران جوان بوشهر ،علیرضا لطیفی از سایپا ،محمد زضا خزائی فرد از مس سرچشمه جابر انصاری از سایپا ،بابک لطیفی از شاهین بوشهر و جلاالدین علی محمدی از گسترش فولاد تبریز بازیکنانی هستند که با فجر شهید سپاسی شیراز قرار داد بسته اند .

مهدی رجب زاده ، مهرداد کریمیان ، سیروی سنگچولی ،یونس شاکری ومحمد رضا پور محمد هم بازیکنانی هستند که از این تیم جدا شده اند  . محمود یاوری هم برای یک فصل دیگر قرار دادش  را با فجر تمدید کرد  تا با کادر فنی سابق هدایت فجر را بر عهده بگیرد . نکته قابل توجه در خصوص فجر این موضوع است که تمامی قرارداد های ثبت شده باشگاه فجر  با بازیکنان و کادر فنی زیر سقف تعیین شده  قرارداد ها است و فجر را به یکی از پاک ترین تیم های لیگ تبدیل کرده است ./س

 

برچسب ها: تمرین ، فجر ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.