سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پي کشف یک دستگاه خودروی مسروقه؛

پلیس جوان چک 10 ميلياردي را به صاحبش باز گرداند

پلیس جوان و وظیفه شناس غرب استان تهران در حین ماموریت با پیدا کردن 1 فقره چک 10 میلیارد ریالی از یک دستگاه خودروی مسروقه آن را صاحبش باز گرداند.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ ابراهیم حسن آبادی فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم و بهارستان غرب استان تهران در این باره اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری بخش بوستان در راستای کنترل جاده ها و محورهای مواصلاتی شهرستان رباط کریم در حال گشت زنی بودند که با یک دستگاه خودرو پژو پارس که در زیر پل آسیاب جاده ساوه رها شده بود مشکوک می شوند با حضور گشت انتظامی در محل مشخص می شود  یک دستگاه خودرو بودن لاستیک و لوازم داخلی خودرو در زیر پل رها شده که در استعلام از مرکز فوریتهای پلیس 110 سرقتی بودن خودرو محرز شد.

سرهنگ حسن آبادی در ادامه بیان داشت: ستوان دوم نوید مدرسی افسر گشت کلانتری در بازدید از صندوق عقب خودروی مسروقه یک جلد کیف مدارک پیدا کرده که در بررسی محتویات کیف، یک فقره چک به مبلغ ده میلیارد ریال به شکل حامل و بدون تاریخ و مدارک شخصی کشف می شود.

وی اضافه کرد: با پیگیری های فراوان پلیس با استفاده از مدارک مکشوفه مشخصات مالک خودرو بدست آمده و در استعلام از بانک مربوطه هویت صاحب چک نیز معلوم می شود.

سرهنگ حسن آبادی در مورد امانتداری این افسر جوان در پایان خاطر نشان کرد:صاحب چک پس از قدردانی از امانتداری و درستکاری این افسر ابراز داشت موجودی این چک حامل بوده و در صورت مراجعه یابنده چک به راحتی قابلیت وصول داشته است که با امانتداری و وظیفه شناسی این پلیس وظیفه شناس این پلیس جوان، شهروند بهارستانی شاد شد./ل

برچسب ها: پلیس ، چک ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.