سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای مشاهده اخبار منطقه 20 کلیک کنید

به منظور جمع آوری نهرهای فرسوده 4 هزار و 300 متر از معابر اصلی جنوب تهران لوله گذاری شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 گفت: خیابان های شهرزاد، سلمان فارسی و صلح غرب و شرق فدائیان اسلام از جمله معابر اصلی این منطقه هستند که با حجم عملیات 4 هزار و 300 متر طول نسبت به جمع آوری نهر های فرسوده و نصب لوله های پلی اتیلنی اقدام شده است.

عباسی فرشادیان با اشاره به اینکه لوله گذاری با هدف ایمن سازی و جلوگیری از انباشت زباله در مسیر های آب رو انجام شده است افزود: همزمان با لوله گذاری، احداث کانیو نیز به منظور هدایت آب های سطحی معابر و منشعبات آن در محل های مورد اشاره انجام شد.

وی در ادامه اظهار داشت: بر اساس موقعیت و نیاز، در فواصل 5 تا 10 متر دریچه هایی تعبیر شده است که برای شستشوی لوله ها استفاده می شود تا از هر گونه گرفتگی مسیر جلوگیری شود.

* اجرای خط کشی عابر پیاده

به منظور افزایش ایمنی معابر عملیات خط کشی عبور عابرین و پیاده در سطح نواحی شهرداری انجام شد. معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: به منظور افزایش ایمنی معابر، کاهش تصادفات، خط کشی دو جزئی 9 بلوک عابر ویژه مثلثی به متراژ 140 متر مربع در خیابان قم انجام شد.

علیرضا اسفراینی نژاد افزود: در همین راستا نسبت به اجرای عملیات خط کشی دو جزئی 20 بلوک عابر پیاده به عرض 50 سانتی متر و طول 40 سانتی متر در میدان شهر ری اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد: خط کشی دو جزئی 12 بلوک عابر ویژه مثلثی به متراژ 85 متر مربع در ناحیه 6 و خط کشی دو جزئی 19 بلوک عابر پیاده به عرض 50 سانتی متر و طول 38 متر در میدان شهر ری از دیگر اقدامات این اداره برشمرد.

شایان ذکر است، طی بازدید میدانی از سطح ناحیه 2 تعداد 17 پرونده شهر سازی شهروندان مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت./ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.