سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

هوای پاییزی در استان اردبیل حکمفرما شده است

بعد از چندین روز حاکم شدن هوای سرد در استان اردبیل که اهالی این شهرستان و مناطق همجوار را به پوشیدن لباس گرم و روشن شدن بخاری در برخی از منازل وادار کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  اردبيل اهالی استان اردبیل در روزهای گذشته پاییز و زمستان را در آغازین روزهای تابستان تجربه کردند و حاکم بودن هوای خنک سبب شد تا سیل مسافران و گردشگران نیز به این استان سرازیر شود.

افت محسوس دما که از هفته گذشته جای‌جای استان را فرا گرفته بود در کنار کاهش دمای هوا تا 15 درجه بسیاری از مسافران را نیز تعجب زده کرد و آنها را وادار به استفاده از لباس‌های گرم کرد.

سرمای هوای و بارش باران همچنین سبب تعطیلی موقت برداشت محصول در شمال استان شد و در مناطق جنوب و مرکز استان نیز خساراتی را به محصولات کشاورزی در آستانه برداشت و همچنین محصولات باغی وارد کرد.

ارتفاعات استان اردبیل به ویژه کوه سربلند سبلان پوشیده از برف است و به دلیل مه‌آلود بودن منطقه صعود کوهنوردان و گردشگران به قله سبلان نیز به سختی انجام می‌شود.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد از امروز دمای هوا افزایش یافته و در روزهای آینده شش درجه به گرمای هوا افزوده می‌شود./س  

برچسب ها: اردبیل ، هوای ، سرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.