سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با "Snappy Fax" از مودم خود بهینه استفاده کنيد +دانلود

اگر کمي در مورد ابزارهايي که در اختيار داريد، دقيق‌تر بوده و در موردشان بيشتر بدانيد مسلما مي‌توانيد بيشتر از چند نياز خود را از طريق آن‌ها برآورده کنيد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،   يکي از مهم‌ترين ابزارهاي ديجيتالي که در چند سال گذشته در همه جا وجود داشته و هر کسي حداقل يکي از آن‌ها را در محل کار يا خانه‌اش داشته است، مودم بوده است. از آن جايي که بدون اينترنت نمي‌توان بود و هميشه به اين فناوري نياز داريم، داشتن يک مودم خوب هم به همان اندازه براي دسترسي به اينترنت، حياتي خواهد بود. اما آيا تا به حال به اين موضوع فکر کرده‌ايد که از مودم سيستم خود مي‌توانيد استفاده‌هاي بهتري هم داشته باشيد.
 
در اين هفته به شما نرم‌افزاري را معرفي خواهيم کرد که يک امکان جديد و بسيار کاربردي به سيستم شما اضافه مي‌کند. اين نرم‌افزار که Snappy Fax نام دارد، اين امکان را در اختيار شما قرار مي‌دهد تا بتوانيد کارهايي را که از طريق دستگاه فکس قابل انجام است، تا حدي انجام دهيد. شايد شما هم از اين موضوع اطلاع نداشته باشيد که مودم شما مي‌تواند کارهاي بسيار مفيدي مانند کار کردن به جاي يک تلفن خانگي با تمامي امکانات را انجام داده و از همه مهم‌تر قادر است که به يک دستگاه فکس تبديل شود.
 
اگر شما نرم‌افزاري را که معرفي کرديم روي سيستم خود نصب کنيد به آساني قادر خواهيد بود که تمامي اعمالي که از طريق يک دستگاه فکس انجام مي‌شود را با استفاده از سيستم خود انجام داده و به اين ترتيب در انجام هزينه‌هاي زيادي که مربوط به يک دستگاه فکس مي‌شود، صرفه جويي کنيد. در واقع اين برنامه از طريق فکس مودم‌ها که در حال حاضر در همه جا به راحتي و با هزينه‌اي بسيار پايين در دسترس هستند، مي‌تواند نامه‌ها را دريافت يا ارسال کند.

البته از اين برنامه نمي‌توان توسط مودم‌هاي ADSL که فاقد ويژگي فکس هستند، استفاده کرد.

از توانايي‌هاي اين برنامه مي‌توان به امکان ارسال فکس از طريق ويندوز اشاره کرد. همچنين شما مي‌توانيد هر گونه نامه‌اي را روي رايانه شخصي خود دريافت کنيد. علاوه بر اين، مي‌توانيد اطمينان داشته باشيد که اين برنامه براي ارسال و دريافت عکس‌ها در قالب نامه‌ها نيز مشکلي نخواهد داشت. از ديگر مزاياي اين نرم‌افزار مي‌توان به اين مورد اشاره کرد که تمامي فکس‌هاي شما بر اساس روز، تاريخ و زمان دريافت، مرتب خواهند شد.
 
همچنين در تنظيمات اين برنامه امکاني در نظر گرفته شده که به صورت خودکار فکس‌هاي دريافتي شما را به شماره‌هاي ديگري فکس يا ايميل کند. همچنين امکان ذخيره‌سازي فکس‌هاي دريافتي به فرمت PDF وجود دارد و شما مي‌توانيد براي ارسال فکس‌هاي مورد نظر خود به گونه‌اي عمل کنيد که تمامي نامه‌هاي ارسالي يا دريافتي توسط مرورگرهاي اينترنتي هم قابل نمايش باشد.
 
همچنين اين برنامه داراي امکاني است که با استفاده از آن مي‌توانيد عکس‌هاي مورد نظر خود را نيز ويرايش کنيد. از ديگر امکانات اين برنامه مي‌توان به اين مورد اشاره کرد که شما مي‌توانيد گزارش‌هاي روزانه يا حتي ماهيانه مورد نظر خود را از تمامي اعمالي که به ارسال يا دريافت فکس مرتبط بوده است، مشاهده کنيد. اين برنامه را مي‌توانيد از  اینجا دريافت کنيد.
 
برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
برچسب ها: مودم ، دیجیتال ، شبانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.