سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد شديد محمدصادق كوشكي از وزارت ارشاد؛

متوليان وزارت ارشاد سپر بلاي جريانات فاسد شدند

متوليان وزارت ارشاد از فساد موجود در سينماي ايران حمايت مي‌كنند و خودشان را سپر بلاي جريانات فاسد و منحط حاكم بر سينماي ايران نموده‌اند.

دكتر محمدصادق كوشكي پژوهشگر و عضو هيئت علمي دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، در واكنش به اظهارات علي مطهري پيرامون فضاي حاكم بر سينماي ايران گفت: متاسفانه شيوع انواع مفاسد اعتقادي، سياسي، اخلاقي و مانند آن در سينماي ايران به حدي رسيده است كه حتي كودكان دبستاني نيز قادر به تشخيص مغايرت سينما با ارزش‌هاي انقلابي و اسلامي هستند.
وي در ادامه گفت: بايد توجه داشت كه همين سينماي موجود با حمايت و مجوز وزارت ارشاد و معاونت سينمايي در اين مسير فاسد قرار گرفته‌اند و روز‌به‌روز به فساد آن افزوده مي‌شود و متوليان وزارت ارشاد نه تنها از اين روند احساس ناراحتي نمي‌كنند، بلكه از فساد موجود در سينما حمايت مي‌كنند و خودشان را سپر بلاي جريانات فاسد و منحط حاكم بر سينماي ايران نموده‌اند.
وي در پايان گفت: براي فهم ميزان مغايرت فضاي كلي حاكم بر سينماي ايران با اعتقادات اسلامي و ارزش‌هاي انقلابي نيازي به دانش و تخصص ويژه‌‌اي نيست و از اين رو نه وزير ارشاد و نه هيچ مقام مسئولي در وزارت ارشاد نمي‌تواند از روند فعلي حاكم بر سينماي ايران حمايت كند./م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.