سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسبقيان:

معتمدي را براي حضور در مسابقات كره و المپيك برزيل مي خواهيم

سرپرست فدراسيون قايقراني كشورمان گفت: آرزو معتمدي يكي از سرمايه هاي قايقراني است به همين دليل به حضور وي در تيم ملي نياز داريم.

محمد شروين اسبقيان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: يكي از اهداف اصلي ما بازگرداندن معتمدي به اردوي تيم ملي است و با توجه به اينكه وي از سرمايه هاي اين رشته است به همين دليل اميدواريم از طريق مسئولان هيئت قايقراني استان شرايط حضور مجدد اين قايقران در تيم ملي را فراهم كنيم.

وي گفت: با توجه به اينكه معتمدي يكي از بهترين هاي اين رشته است به همين دليل در نظر داريم از وي در بازي هاي آسيايي 2014 كره جنوبي و همچنين المپيك 2016 برزيل استفاده كنيم.

اسبقيان افزود: البته در اين خصوص ايرج اقليمي مربي تيم ملي نيز در خصوص بازگشت مجددش به تيم ملي صحبت هايي كرده است و تا آنجا كه در توان داريم براي بازگشت وي تلاش مي كنيم.

سرپرست فدراسيون قايقراني در خصوص حضور احمدي در المپيك 2012 اظهار داشت: در حال مكاتبه با مسئولان كميته ملي المپيك هستيم تا شرايط اعزام احمد احمدي به رقابت هاي المپيك لندن مهيا شود، با توجه به اينكه قرار است وي از طريق وايت كارت راهي المپيك شود به همين دليل حضور وي در المپيك را پيگيري خواهيم كرد.

وي تصريح كرد: در طي چند روز گذشته سفري به استان هاي مختلف داشتيم و از نزديك مشكلات قايقرانان را بررسي مي كنيم.

اسبقيان خاطر نشان كرد: همچنين در نظر داريم با كار كارشناسي شرايط احداث پيست هاي استاندارد را فراهم كنيم./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.