سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كوثري:

"پيامبر اعظم 7"، تابلوي تمام نماي اقتدار ايران در ارزش‌هاي ملي است

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به برگزاري رزمايش پيامبر اعظم (ص) 7 گفت: از اين رزمايش اقتدار و توان جمهوري اسلامي ايران در دفاع از ارزش هاي حياتي كشور به نمايش گذاشته شد.

اسماعيل كوثري نماينده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاري رزمايش پيامبر اعظم (ص) 7 گفت: اين رزمايش يكي از رزمايش هاي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است كه در سطح وسيعي در حال انجام است.

وي در ادامه افزود: در اين رزمايش نيروي هوا فضا و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي علاوه بر شليك ده ها فروند موشك با بهره گيري از هواپيماي بدون سرنشين عمليات همزماني را با اهدافي كه از پيش تعيين شده بود به اجرا در آوردند.

عضو كميسيون امنيت ملي با بيان اينكه رزمايش پيامبر اعظم (ص) 7 توان بازدارندگي جمهوري اسلامي ايران را به نمايش مي گذارد، اظهار داشت: سپاه پاسداران در اين رزمايش نشان داد كه مي تواند به هر اقدامي كه قصد ناآرام كردن محدوده مرزي ايران داشته باشد قاطعانه پاسخ دهد

كوثري با بيان اينكه پيام اين رزمايش صلح و دوستي براي همسايگان ايران است، گفت:‌ پيام اين رزمايش به كشورهاي فرا منطقه اي اين است كه اگر بخواهند كوچكترين خطا و اقدامي را بر عليه محدوده مرزي ايران صورت دهند در كوتاهترين زمان ضربات مهلكي بر پيكره آنها وارد خواهد شد و آنها را رها نخواهد كرد.

عضو كميسيون امنيت ملي با بيان اينكه اين رزمايش نشان از آمادگي كامل و سريع و همچنين تجهيزات بسيار مناسب سپاه پاسداران دارد، خاطر نشان كرد: اين رزمايش اقتدار و توان ملت ايران در دفاع از ارزش هاي سياستي خود را به نمايش گذاشت.

/س2

 

برچسب ها: رزمایش ، کوثری ، اقتدار ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.