سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ارزیابی معاونت خدمات شهری در منطقه 10 برگزار شد

برنامه بازدید میدانی و نظارت دوره اي عملکرد منطقه 10 با حضور معاون خدمات شهری شهرداری تهران ، برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ معاون خدمات شهري شهرداري تهران در بوستان تهرانی ضمن بازديد ميداني از مراکز ( ایستگاه پردازش بازیافت ، بازار میوه و تره بار هفت چنار، بازارچه خود اشتغالی گلستان ، بهسازی و نما سازی خیابان جیحون ،بوستان زنجان و امید ، سطح معابر وغیره در جریان فعالیت ادارات مختلف امور شهری و فضای سبزمنطقه 10قرار گرفت .

دربرنامه ارزیابی نهایی که در سالن جلسات سوله بحران منطقه برگزار شد ، مهرداد زنگنه فرمعاون امور شهری و فضای سبز ضمن تشريح وضعيت منطقه، ‌گزارشی از فعاليت هاي شاخص ، خواسته ها و انتظارات منطقه ارائه داد و در خصوص فعالیت ها و برنامه های آینده مسائلی عنوان کرد .

در ادامه عبدالهي در سخنانی با تاکید بر اهمیت موضوع نگهداشت شهرگفت : رسیدگی به درخواست ها و رفع مشکلات در حوزه های مختلف همچنین توجه ویژه به موضوع نگهداشت شهر از اهداف جلسات ارزیابی و نظارت دوره ای است .

وی توجه ویژه به چهره مذهبی شهر را از موضوعات مهم درمنطقه دانست و تصریح کرد : منطقه ده از مناطق شهید پرور است و طرح نصب عکس تمام شهدای منطقه در سردر معابر و کوچه ها با رایزنی با خانواده معزز شهدا و گردآوری اطلاعات در منطقه ده اجرا می شود .

عبدالهی با تاکید براهمیت چرخه پسماند خشک و فرهنگ سازی در این زمینه گفت : در سالجاری با اقداماتي که در زمينه طراحي مخازن زباله تر و خشک به دو رنگ مشخص ويژه منازل ، معابرو ماشین آلات انجام شده است شاهد يک دگرگوني و تحول در مناطق و همه موضوعات امور شهري،به ويژه نگهداشت خواهيم بود./ل

برچسب ها: برنامه ، معاونت ، خدمات ، شهری ، منطقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.