سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سومین کرسی آزاداندیشی در حوزه علمیه

معاون تهذیب حوزه علمیه از برگزاری سومین کرسی آزاداندیشی در حوزه علمیه با حضور طلاب و استاتید حوزوی همزمان با آغاز سال تحصیلی حوزه خبرداد.

حجت الاسلام هادی حسین خانی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: سومین جلسه کرسی آزاداندیشی حوزه علمیه با موضوع حوزه حکومتی یا حکومت حوزوی نیمه دوم مهرماه با حضور استاتید و طلاب حوزوی برگزار می شود.
وی بااشاره به اینکه فراخوان ثبت نام در این جلسات اوایل شهریور ماه اعلام می شود، افزود: نحوه ثبت نام، زمان دقیق و محل برگزاری جلسه و میهمانان ویژه این جلسه در فراخوان ثبت نام از طلاب متقاضی، اعلام می شود.
حجت الاسلام حسین خانی با معرفی برنامه های فواصل کرسی های آزاداندیشی، گفت: چاپ خبرنامه شامل مطالب و سخنرانی های مطرح شده در جلسات گذشته و ارائه آن به طلاب و استادان در دستور کار قرار دارد.
 معاون تهذیب حوزه علمیه بااشاره به برگزاری سومین جلسه کرسی آزاداندیشی با موضوع وحدت شیعه و سنی در 6 خردادماه افزود: مصاحبه ها و مقالات ارائه شده، نظرات مستمعین، مصاحبه با آیت الله مقتدایی، پناهیان، گزارش نشست و نظرات خوانده نشده طلاب ازجمله مطالبی است که در خبرنامه معاونت تهذیب حوزه جمع آوری و تا یک ماه آینده در اختیار طلاب قرار می گیرد./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.