سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

بهره برداری از استودیو خبر صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی

همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه ولادت امام زمان (عج ا...) استودیو خبر صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، احمد مهدوی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی در مراسم بهره برداری این پروژه که با حضور معاونان برنامه ریزی استاندار و معاونین و مدیران مرکز برگزار شد گفت : به منظور کیفیت بخشی به باکس های خبری و افزایش سرعت انتقال پیام استودیو خبر صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی به بهره برداری رسید .

وی افزود : برای بهره برداری از این پروژه اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال هزینه شده است.

احمد مهدوی خاطر نشان کرد: از این اعتبار اختصاص 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از اعتبارات ملی سازمان صدا و سیما و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی تصریح کرد: با افتتاح این استودیو امکان برقراری ارتباط مستقیم با میهمانان خبری ، اجرای مستقیم هواشناسی نیز فراهم شده است.

قلی زاده معاون برنامه ریزی استاندار خراسان شمالی در افتتاح این پروژه گفت : صدا و سیما نقش مهمی در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم دارد.

وی افزود : تولید و پخش گزارش های خبری استان از شبکه های سراسری نشان از همت بالای مسئولان رسانه در معرفی پتانسیل ها و توانمندیهای استان دارد./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.