سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نفت تهران پتانسیل و امکانات خوبی دارد

ابراهیم زاده: دنبال کسب سهمیه آسیا هستیم

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت تهران گفت: در فصل جدید هم دنبال کسب موفقیت هستم.

منصور ابراهیم زاده ،سرمربی جدید نفت تهران، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: همیشه و در هر جایی که کار کرده ام، هدفم این بوده که هم قوی و هم با برنامه کار کنم و دنبال موفقیت باشم،امسال م با نفت تهران همین راه را می روم و دنبال کسب موفقیت هستم.

وی افزود: تمام تیم هایی که وارد مسابقات می شوند، دنبال جایگاه بالایی در جدول هستند و تلاش می کنند به هدف شان برسند اما همواره مشکلاتی هست که اجازه نمی دهد به هدفی که دارند، برسند.

او ادامه داد: برای فصل جدید هدف گذاری کرده ایم تا با برنامه جلو برویم و به موفقیت برسیم.
ما دنبال اجرای تفکرات مان هستیم تا به موفقیت برسیم و به کسب سهمیه آسیایی هم فکر می کنیم و تلاش می کنیم تا به این هدفمان برسیم.

سرمربی نفت تهران اظهار داشت: نفت تهران امکانات مناسبی دارد و پتانسیل آسیایی شدن را دارد اما یک تریخ می خواهد که تیمی در جایگاه بالایی در جدول قرار بگیرد.

مسئولان نفت تهران طبق برنامه ای که داشتند، قرار بود بعد از 5 سال کار در لیگ برتر آسیایی شوند و الان در همین راه گام بر می داریم.

وی افزود: نفت تهران یکی از تیم هایی بود که تمام مسائل مثل سقف قرارداد را رعایت کرده است در حالی که بعضی از باشگاه ها رعایت نمی کنند اما نفت تهران چون دولتی است، این مسائل راه کاملاً رعایت می کند و همین مساله مقدار کار را سخت می کند.

وی افزود: فکر می کنم سال گذشته و در هفته های پایانی بازیکنان نفت تهران باور نداشتند که می توانند سهمیه آسیایی بگیرند و همین عدم باور باعث شد که سهمیه نگیرند و به رقابت های آسیایی نرسند، امسال باید روی این مساله کار کنیم تا بچه ها خودشان را بیشتر باور کنند.

ابراهیم زاده در پایان گفت: عده ای می گویند خارج شدنم از اصفهان و حضورم در نفت تهران ریسک است وقتی ذوب آهن را گرفتم و نائب قهرمان آسیا شدیم هم ریسک کردم، ریسک در هر جایی هست و در مربیگری هم هست و تا زمانی که ریسک نکنی، موفق نمی شود باید تلاش کنم تا در نفت تهران هم به هدفم برسم./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.