سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

درخشش شناگران جانباز مشهدی در مسابقات بین المللی آلمان

شناگران جانباز دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نخستین روز رقابت های بین المللی شنا آلمان، موفق به کسب چهار عنوان برتر و یک عنوان تیمی شدند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، رقابت های بین المللی شنای آلمان با حضور 133 تیم و 496 شناگر از سراسر دنیا در سطح کیفی بسیار بالایی در حال برگزاری است و حضور این تعداد شناگر در چنین رویدادی موجب شده این رقابت ها پس از رقابت های پارالمپیک ، پر تعداد ترین و مهم ترین رویداد رشته شنای معلولین محسوب شود.

در این مسابقات سه تن از شناگران جانباز 70درصد دانشگاه علوم پزشکی مشهد به نامهای دکتر غلامحسین صاحبکار ، سید عسکرحسینیان و کاظم سیادتی در قالب یک کاروان هفت نفره به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران با همکاری هیئت شنای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی و فدراسیون جانبازان و معلولین به این مسابقات اعزام شده اند .

بر اساس اعلام فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین در این مسابقات دکتر غلامحسین صاحبکار موفق به کسب نشان طلا در ماده 200متر قورباغه و چهارمی در 200 متر آزاد، سیداصغر حسینیان موفق به نشان طلا در ماده 100مترپروانه و کاظم سیادتی مقام چهارم در ماده 200 متر آزاد را کسب کرد و همچنین در بخش تیمی نیز نشان برنز در ماده 4*100 آزاد تیمی نصیب نمایندگان کشورمان شد .

این مسابقات به صورت رده سنی برگزار می شود و از آنجا که امکان کسب سهمیه ورودی رقابت های لندن نیز در این رویداد ورزشی فراهم شده، حساسیت رقابت ها به شدت بالاست./س

برچسب ها: شنا ، قهرمانی ، آلمان ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.