سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفاع 5 دقيقه‌اي توكلي از اعتبارنامه‌اش

پس از اظهارات مخالفان و موافقان تاييد اعتبارنامه توكلي وي در عرض 5 دقيقه به دفاع از خود پرداخت.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در جلسه علني امروز(سه شنبه) مجلس شوراي اسلامي احمد توكلي نماينده مرم تهران، ري شميرانات و اسلامشهر در خانه ملت كه اعتبار نامه وي تا امروز تصويب نشده بود در دستور كار جلسه نمايندگان قرار گرفت.

در جريان اين جلسه دو نفر از معترضين يعني موسوي نژاد و مژدهي نمايندگان دشتستان و علي ايرانپور نماينده مباركه در اعتراض به اعتبار نامه توكلي در جايگاه قرار گرفته و صحبت كردند .

پس از آنها حسين نجابت نماينده تهران و دهقاني نماينده چناران به دفاع از توكلي در جايگاه حاضر شده و صحبت كردند.

پس از اظهارات مخالفان و موافقان تاييد اعتبارنامه توكلي نوبت به وي به عنوان نماينده اي كه اعتبارنامه اش مورد اعتراض قرار گرفته در جايگاه حاضر شد و در حال كه 30 دقيقه وقت براي دفاع از اعتبار نامه خود داشت در عرض كمتر از 5 دقيقه با جملات كوتاه جايگاه را ترك كرد.

وي در دفاع از اعتبارنامه خود گفت:‌ يكي از معترضين متولد 54 است همان سالي كه من در زندان شاه در بند بودم  به جرم دفاع از حقوق ملت و يكي ديگر متولد 59 است همان زماني كه من با شهيد رجايي در مقابل بني صدر مي جنگيديم .

توكلي در ادامه تصريح كرد:‌ من حرفي نمي زنم گزارش كميسيون تحقيق را شنيديم دوستان نيز در دفاع از من حرف زدند فقط يك نكته مي خواهم بگويم تاكيد مي كنم من از مبارزه با فساد، استبداد قانون شكني و رانت خواري دست نخواهم كشيد و اين كار را براي نجات مردم و نجات اسلام ادامه خواهم داد.

وي همچنين افزود: اتهاماتي كه عليه من زده شد پاسخ نمي دهم چرا كه ميدانم توسط كساني انجام شد كه اهداف سوء را دنبال مي كنند.

توكلي پس از اين سخنان جايگاه سخنراني را ترك كرد.
/س2
برچسب ها: دفاع ، توکلی ، اعتبارنامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.