سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

تبلیغات سوء دشمنان اسلام درباره مهدویت را باید خنثی کرد

امام جمعه میاندوآب گفت: دشمنان اسلام پیرامون مهدویت تبلیغات مخربی دارند که باید در راستای از بین بردن آثار مخرب این فضاسازی‌ها گام برداشته شود.

حجت‌الاسلام محمد‌جواد قهرمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: ظهور امام دوازدهم شیعیان برای همه ابنای بشر و موجودات الهی مایه خیر و برکت الهی است ولی متاسفانه اطلاعات نادرستی پیرامون ایشان در جوامع جهانی منتشر شده است.

وی تصریح کرد: امام زمان (عج) نماد مهر و محبت الهی و مایه خیر و برکت برای همه جهانیان و همه موجودات است ولی تبلیغات سوء تصویری غیرواقعی از ایشان ساخته و این تصویر را به نسل جدید نیز منتقل می‌کند؛ از‌ این‌ رو باید در برابر این قبیل اقدامات مغرضانه ایستادگی کرد.

قهرمانی تاکید کرد: وظیفه رسانه‌های جمعی، اساتید دانشگاهی و روحانیان برای آگاهسازی مردم سنگین‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه همه بشارت‌ها و وعده‌های نیکوی خداوند متعال به دست امام زمان(عج) لباس تحقق خواهد پوشید ادامه داد: برخلاف برخی تبلیغات غیرواقعی حضرت حجت (عج) با ظهور خود به یکایک وعده‌های خود مبنی بر استقرار عدالت و ایجاد مدینه فاضله در جوامع اسلامی تحقق خواهد بخشید.

امام جمعه میاندوآب ضمن اینکه فرا رسیدن میلاد امام زمان را به همه ملت ایران تبریک گفت اظهار داشت: وظیفه ملت ایران در زمان غیبت امام بزرگ ایشان چیزی جز پیروی کردن از نائب بر حق ایشان نیست؛ براین‌اساس باید در شرایط کنونی که با انواع دشمن سیاسی، اقتصادی و فرهنگی روبه‌رو هستیم از رهبری اطاعت کرد تا شرایط برای ظهور فراهم شود./س

برچسب ها: اسلام ، میاندوآب ، جهانیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.