سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

12 تیر سیاه ترین جنایت مدعیان دروغین حقوق بشر

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، حمله به هواپیمای مسافربری ایران توسط ناوهای آمریكایی را اوج جنایت بشری دانست و گفت : 12 تیر یكی از سیاه ترین جنایات مدعیان دروغین حقوق بشر است .

نادر قاضی پور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه افزود : این روز در روز شمار ملت ایران نمادی از مظلومیت ایستادگی و در تاریخ سراسر ننگ و نیرنگ آمریكا نمادی از جنایت، سبعیت و درنده خویی است كه نباید هرگز به فراموشی سپرده شود.

وی اظهار داشت : آمریكا پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شكست سختی كه از ملت ایران خورد، هموراه تلاش كرده است، به انحاء مختلف ملت ایران را زیر فشار قرار و تهدید قرار دهد ولی تا كنون هیچ موفقیتی به دست نیاروده و از این به بعد نیز با اتحاد و همبستگی ملت ایران هیچ توفیقی را كسب نخواهد كرد.

نماینده مردم ارومیه در خانه ملت ادامه داد :‌ آمریكای جنایتكار در هشت سال دفاع مقدس با تمام توان به پشتیبانی از رژیم بعثی عراق برخاست ولی در این توطئه نیز نتوانست گزندی به كشور اسلامی برساند.

وی، كاربرد گسترده سلاح های شیمیایی توسط رژیم بعثی عراق علیه شهرهای بی دفاع، كشتار زنان و كودكان ، حمله به منطق مسكونی و ساقط كردن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی را از توطئه های غرب به خصوص آمریكا دانست و اظهار داشت: این اقدامات نیز نتوانست رژیم بعثی عراق را نجات از منجلاب نیستی دهد و این دشمنان ایران بودند كه در نهایت به زبونی و خواری افتادند.

قاضی پور، بازخوانی این حادثه تلخ را رسالت بزرگ ملت ایران دانست و افزود : ‌مردم ایران و دنیا باید بدانند جنایاتی كه امروز در كشورهایی چون افغانستان و عراق روی می دهد همه نشات گرفته از خوی وحشیگری شیطان بزرگ آمریكا است .

نماینده مردم ارومیه درخانه ملت اضافه كرد : ‌برای مقابله با فتنه های دشمنانی نظیر آمریكا سرمشق قرار دادن سخنان مقام معظم رهبری و حركت در مسیر ارزش های انقلاب ضرورتی اجتناب ناپذیر است./س

برچسب ها: جنایت ، ارومیه ، ملت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.