سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو كميسيون انرژي مجلس:

اجراي فاز دوم هدفمندسازي به سال آينده موكول شود

عضو كميسيون انرژي مجلس بر لزوم موكول شدن اجراي فاز دوم هدفمندسازي يارانه ها به سال آينده تاكيد كرد.

نادر فريدوني نماينده مردم فيروز آباد، قير، كارزين و فراشبند در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه در حال حاضر بيكاري و گراني دو مقوله مهم حال حاضر كشور بوده و دغدغه اصلي همه سطوح جامعه است، گفت: دولت و مجلس بايد با برنامه ريزي و كار كارشناسي در راستاي رفع معضلات اقتصادي كه دامن گير جامعه شده است حركت و آنها را رفع كنند.

وي در ادامه با بيان اينكه افزايش نقدينگي در دست مردم بايد كنترل و نحوه هزينه آن نيز مشخص شود، اظهار داشت: دولت بايد به صورت جد به اين موضوع ورود و با برنامه ريزي و درايت كامل اين مسئله را حل كند.

فريدوني همچنين به ضعف نظارت در اصناف اشاره و تصريح كرد: نظارت بر اصناف تنها در حد شعار مطرح مي شود و اين در حاليست كه عوامل نظارتي و بازرسي بايد در  ادارات  بازرگاني كل شهرستانها و مراكز استانها تشكيل و مانع از رشد بي رويه قيمت كالا در كشور شود.

وي در خاتمه بر لزوم عدم اجراي فاز دوم قانون هدفمند سازي يارانه ها طي سال جاري تاكيد كرد و گفت:‌ با وجود اجراي پرشتاب اين قانون در سال گذشته ضروري است قانون هدفمند سازي در سال جاري اجرا نشده و به سال 92 موكول شود.

س2/

 

برچسب ها: سال ، فاز ، هدفمند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.