سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اميريان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عربستان به ترمز حركت بيداري اسلامي در منطقه تبديل شده است

دبير تشكيلات دفتر تحكيم وحدت گفت: عربستان با كارشكني هاي خود به حكومتي سنگ انداز در مسير حركت بيداري اسلامي تبديل شده است.

مهدي اميريان دبير تشكيلات دفتر تحكيم  وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدامات جنايتكارانه عربستان در منطقه گفت: با گسترش وسايل ارتباط جمعي افكارعمومي مردم جهان و ملت‌هاي مسلمان نسبت به وقايع، حوادث و تصميمات دولت‌هاي خودكامه مانند عربستان و بحرين آگاهي كامل دارند.

وي افزود: دخالت نظامي عربستان در بحرين، اعدام تعدادي از اتباع ايراني به دلايل نامشخص و تغذيه معنوي ومادي تروريست ها در سوريه نه تنها اعمالي ضد حقوق بشري است بلكه اين اقدامات، عربستان را به سمت  تروريست پروري برده است .

دبير تشكيلات دفتر تحكيم وحدت عربستان را ترمز بيداري اسلامي دانست و افزود: عربستان با كارشكني هاي خود در منطقه در مسير حركت بيداري اسلامي  به حكومتي سنگ انداز در منطقه تبديل شده است .

وي در پايان با اشاره به نقش دستگاه ديپلماسي ايران خاطرنشان كرد: مسئولين بايد به گونه‌اي رفتار كنند كه سران آل خليفه و آل سعود، خود در اجلاس شركت نكنند يا مجمع اجلاس غير متعهدها اين دو دولت را از حضور در اجلاس محروم كند.

/ش3

 

برچسب ها: عربستان ، امیریان ، تحکیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.