سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/ عضو کمیسیون اصل 90 ؛

توزیع ثروت و واحدهای صنعتی در کشور عادلانه نبوده است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع ثروت و صنایع مادر و زیر‌بنایی در کشور عادلانه نبوده و به همین دلیل از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواسته‌ایم در مجلس پاسخگو باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل مصطفی افضلی‌فرد امروز در مراسم افتتاح کارخانه سبلان خودروی اردبیل افزود: ما به دنبال تحقق اشتغال عزت‌مند که آرمان و خواسته اصلی مردم استان است هستیم تا بتوانیم روند توسعه استان را در تمام ابعاد شتاب ببخشیم.

وی یکی از دغدغه‌های مسئولان و مردم استان را توسعه‌ نیافتگی استان و جبران برخی از عقب‌ماندگی‌ها توصیف کرد و افزود: در دوره نهم مجلس رقابت خوبی بین نمایندگان استان در مسیر خدمت‌رسانی بی‌منت شکل گرفته که امیدواریم روز به روز ابعاد آن توسعه پیدا کند.

عضو کمیسیون اصل 90 همچنین با قدردانی از همت دست‌اندرکاران طرح خودروسازی سبلان به پیشنهاد 20 الی 60 درصدی تولید قطعات در داخل استان و ایجاد بستر اشتغال برای بیش از 20 تا 50 هزار نفر اشاره کرد و گفت: حرکت مثبت در این زمینه می‌تواند به خیل بیکاران بستر و زمینه اشتغال ایجاد کرده و حرکت رو به جلو را در این باب شاهد باشیم./س 

برچسب ها: اردبیل ، واحدهای ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.