سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نادر شاملو :

پينگ پنگ باز نوجوان پديده آسيا مي شود

سرمربي تيم ملي نوجوانان گفت: آرمان حاجي ئي، ملي پوش خوش تكنيك تنيس روي ميز در رده سني نوجوانان در مسابقات آسيايي چين پديده خواهد شد.

نادر شاملو در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اضافه كرد: اكنون با بازيكنان مختلفي مثل آرمان حاجي ئي ، مهداد دهستاني و عرفان قرآني به عنوان تيم ملي نوجوانان پينگ پنگ تمرين كرديم كه اين اردو يازدهم تير به پايان رسيد.

وي درباره آرمان حاجي ئي بيان كرد: او با استيل و قد و قامت بلندش يكي از خوش آتيه هاي پينگ پنگ است و من به جرات مي گويم كه اگر برنامه ريزي درستي روي انجام شود به يكي از بهترين و كم سابقه ترين هاي تنيس روي ميز درخواهد آمد.

مربي تيم نوجوانان درباره كيفيت اردوي مشترك تيم ملي جوانان و نوجوانان با مجارستان اعلام كرد: اين اردو از سطح بالايي برخوردار بود و با توجه به اينكه تيم جوانان تنيس روي ميز مجارستان که در رده 10، رنکینگ تیم های ملی جوانان جهان قرار دارند به ایران آمده بودند همه چیز در حد عالی و با میزبانی خوب ایران برگزار شد.

وي درباره حضور 4 مربی در این اردو گفت: در اردوی مشترک ایران و مجارستان من به همراه محسن شیشه گرها، صمد تبریزی و یک مربی که از کشور مجارستان آمده بود مسئولیت هدایت ملی پوشان را به عهده داشتیم و تعامل و همدلی در این اردو موج می زد زیرا با هم همکاری می کردیم و مشکلی نداشتیم.

شاملو درباره اینکه آیا حریفان مجاری به 3 ملی پوش نوجوان حاضر در اردو نیز به عنوان یار تمرینی می رسید یا نه پاسخ داد: 4 بازیکن مجاری حاضر در این اردو بین ملی پوشان مختلف تقسیم می شدند و بدیهی است که سهم نوجوانان هم هر بار یکی از بازیکنان بود.

مربی تیم ملی نوجوانان درباره مسابقات آسیایی چین که پیش روی نوجوانان و جوانان است توضیح داد: این مسابقات از 20 تیر ماه آغاز می شود و از سطح بالایی برخوردار است./مح

برچسب ها: پینگ پنگ ، نوجوان ، پدیده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.