سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقوي حسيني خبر داد؛

بررسي آخرين تحولات سوریه در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس

سخنگوي كميسيون امنيت ملي مجلس از بررسي آخرين تحولات سوريه در جلسه فوق‌العاده صبح امروز این کمیسیون كه با حضور معاون وزیر امور خارجه و نماینده شورای عالی امنیت ملی برگزار شد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران سید حسین نقوی حسینی سخنگوي كميسيون امنيت ملي در تشریح جزئیات جلسه  امروز (دوشنبه ۱۲ تیر ماه) اين کمیسیون گفت: در شانزده ماه گذشته در يك رويكرد غيرمنطقي و ظالمانه همه ظرفيت‌هاي جهان غرب و هم‌پيمانان منطقه‌اي آنها براي تغيير ساختار سياسي اين كشور به كار گرفته شده است ولي با توجه به اينكه مردم سوريه مخالف جدي بيگانگان در كشور خود هستند، امروز در برابر اين دخالت‌ها به ويژه اقدامات تروريستي كه مردم بيگناه را هدف گرفته است، ايستاده‌اند و نظام سوريه نيز با جديت در برابر اين دخالت‌ها ايستاده است.

 وي در ادامه با تاكيد بر ضرورت حفظ ساختار سياسي سوريه با انجام اصلاحاتي كه انتخابات مجلس در اين كشور گام مهمي در اين زمينه بود، اعلام كرد: در راستاي سياست‌هاي نظام جمهوري اسلامي ايران در اين منطقه مهم مجلس شوراي اسلامي كه چندي قبل نمايندگان ملت از اين سياست حمايت نمودند هم چنان به جديت به اين حمايت ادامه خواهند داد.

 نقوي حسيني همچنين با تمجيد از مواضع منطقي و اصولي روسيه و چين اظهار كرد: اجلاس ژنو و چند اجلاس قبل از آن نشان داد كه اينگونه دخالت‌هاي غيرمنطقي تاثيري در تحولات سوريه نخواهد داشت.

 سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي، هم‌چنين با اشاره به سفر قريب‌الوقوع رييس مجلس سوريه به تهران بر ضرورت افزايش اين ارتباطات درجهت حمايت از سوريه تاكيد كرد.

/س2

برچسب ها: سوریه ، کمیسیون ، جلسه ، امنیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.