سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

هزینه طلاكاری یك هزار و50خشت ایوان علوی توسط خیران خوزستانی تامین شد

مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات در خوزستان از تامین هزینه طلاكاری یك هزار و 50خشت ایوان حرم مطهر حضرت علی (ع) در نجف اشرف توسط خیرین خوزستان و دیگر نقاط كشور خبر داد.

حجت الاسلام 'سیدمحمود موسوی' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان افزود: كمك های مردمی برای طلاكاری ایوان حرم علوی در خوزستان در دو سال اخیر جمع آوری و پس از تبدیل آن به شمش طلا ، طی چند مرحله به نجف اشرف ارسال شده است.

وی برآورد طلاكاری 12هزار و 500خشت ایوان حرم علوی را 125میلیارد ریال عنوان كرد و گفت: افراد خیری كه بتوانند هزینه طلاكاری یك خشت ایوان حرم علوی به مبلغ 10میلیون ریال را تقبل كنند از سوی این ستاد سند افتخار به آنان اهدا می شود.

مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات در خوزستان با اعلام اینكه برای بازسازی و طلاكاری ایوان حرم علوی به هیچ وجه از اعتبارات دولتی استفاده نشده و نخواهد شد افزود: طلاكاری ایوان حرم امام علی (ع) افتخاری برای مردم ولایتمدار و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می باشد و مصمم هستیم با كمك مردم خوزستان این پروژه را تا پایان سال 1391 به اتمام برسانیم.

حجت الاسلام موسوی ابراز امیدواری كرد با شتاب بخشی به روند جمع آوری كمك های نقدی و غیرنقدی (طلا) مردم توسط ستادهای فرعی در شهرستان ها طلاكاری ایوان حرم علوی در موعد مقرر به پایان برسد.

قرارداد طلاكاری ایوان حرم علوی در سال 1389 با هماهنگی مسوولان عراقی و اجازه مرجع تقلید نجف اشرف حضرت آیت الله العظمی 'سیدعلی سیستانی' منعقد و ستاد بازسازی عتبات عالیات در خوزستان موظف به انجام این كار شد.

هم اكنون سه اكیپ فنی به نیابت از مردم خوزستان مشغول بازسازی و طلاكاری ایوان حرم علوی هستند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.