سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

برنامه هاي ويژه پليس راهور اصفهان براي تابستان 91

رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان اصفهان از برنامه هاي ويژه اين پليس در تابستان امسال خبر داد و گفت: اين برنامه ها به دو صورت قبل و بعد از ماه مبارك رمضان در سطح استان به خصوص كلانشهر اصفهان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان سرهنگ" حسين غلامي" اظهار داشت: مرحله اول برنامه هاي پليس راهور از اول تيرماه تا آغاز ماه مبارك رمضان و مرحله دوم نيز 31 مرداد تا پايان شهريور ماه است.

وي افزود: با توجه به گردشگر پذير بودن استان اصفهان و سفر تعداد زيادي از گردشگران و مسافران از اقصي نقاط كشور به سمت اين استان در فصل تابستان اين پليس با بكارگيري 100 درصد نيروهاي خود سعي خواهد كرد تا امنيت ترافيكي استان به خصوص كلانشهر اصفهان را فراهم كند و فضايي آرام را براي گردشگران مهيا سازد.

اين مقام مسئول با بيان اينكه برنامه هاي ويژه اين پليس در حاشيه رودانه زاينده رود و ميدان امام (ره) به اجرا در مي آيد اضافه كرد: پيش بيني شده نيروهاي اين پليس نيز در سه نوبت به صورت صبح تا ظهر، ظهر تا ساعت 22 و از ساعت 22 تا 2 بامداد به خدمتگذاري به مردم بپردازند.

رييس پليس راهور استان اصفهان برخورد با هشت تخلف حادثه ساز را در دستور كار ماموران اين پليس عنوان كرد و اظهار داشت: اين تخلفات سبقت غير مجاز، انحراف به چپ، سرعت غير مجاز، نبستن كمربند و استفاده نكردن از كلاه ايمني، حركت با دنده عقب در آزادراه ها، صحبت كردن با تلفن همراه حين رانندگي رعايت نكردن گذرگاه عابر پياده و توقف دوبله و عبور از خط ويژه هستند كه با اين موارد به صورت جدي برخورد خواهد شد.

سرهنگ غلامي در خصوص برنامه هاي اين پليس در نيمه شعبان و ماه مبارك رمضان هم گفت: براي اين ايام تمهيدات ويژه داريم كه يكي از اين تمهيدات محدوديت هاي ترافيكي مقطعي در برخي از خيابان ها است كه در موقع مقرر خود به اطلاع شهروندان خواهد رسيد.

رييس پليس راهور استان در پايان با توجه به نزديكي نيمه شعبان به شهروندان توصيه كرد با رعايت اصول ايمني و قوانين راهنمايي و رانندگي وهمکاری با ماموران پليس زمينه برپايي جشن هايي بي خطر و بدون حاثه را فراهم كنند./س

برچسب ها: اصفهان ، راهنمایی ، و ، رانندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.