سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهاردهمين جشنواره بين‌المللي تئاتر عروسكي تهران - مبارك؛

سومين نمايشگاه عروسك‌هاي نمايشي افتتاح شد

تالار فردوسي، شب گذشته – 11 تيرماه - با حضور دبير جشنواره و مديران هنرهاي نمايشي شاهد گشايش نمايشگاه عروسك‌هاي اپراي عروسكي بهروز غريب‌پور بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي چهاردهمين جشنواره بين‌المللي نمايش عروسكي تهران - مبارك، مجموعه‌اي زيبا و نفيس از عروسك‌هاي اپرا‌هاي مكبث،‌رستم و سهراب، مولوي و عاشورا كه با كارگرداني بهروز غريب‌پور توليد شده  به صحنه رفته‌اند، همزمان با اولين اجراي اپراي حافظ در تالار فردوسي به نمايش درآمدند.

در اين مراسم، اردشير صالح‌پور دبير جشنواره تئاتر عروسكي تهران مبارك به همراه محمدمهدي خاتمي، مديرعامل انجمن هنرهاي نمايشي، مهدي شفيعي معاون اداري مالي اداره كل هنرهاي نمايشي، مهمانان خارجي جشنواره و جمعي از هنرمندان و خبرنگاران حضور داشته و پس از بازديد از نمايشگاه عروسك‌هاي اپرا به تماشاي اپراي حافظ نشستند.

نمايشگاه عروسك‌هاي نخي متعلق به اپراهاي عروسكي گروه آران، سومين نمايشگاه عروسك‌هاي نمايشي است كه در دومين روز جشنواره گشايش يافت و پذيراي علاقه‌مندان به هنر عروسكي شد.  
چهاردهمين جشنواره بين‌المللي تئاتر عروسكي تهران -  مبارك از 10 تا 15 تيرماه در تهران و سه استان كشور با دبيري اردشير صالح‌پور برگزار مي‌شود./ي2
برچسب ها: نمایشگاه ، عروسک ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.