سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/ قائم مقام وزیر اطلاعات؛

ایستادگی عزتمندانه ایران اسلامی در 33 سال گذشته

قائم مقام وزیر اطلاعات گفت: ایران اسلامی در 33 سال گذشته با وجود تمامی تلاش های دشمنان، عزتمند ایستاده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه قائم مقام وزیر اطلاعات در آیین تودیع و معارفه مدیركل اطلاعات آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری استان افزود: در 33 سال گذشته دشمنان ایران اسلامی، بدون وقفه به دنبال ضربه زدن به این نظام مقدس بوده و هستند و در این مسیر تمام توان خود را بكار گرفته اند.

وی اضافه كرد: البته در این سالها ایران اسلامی علاوه بر نشان دادن قدرت خود در داخل كشور، قدرت منطقه ای خود را در تاثیرگذاری به كشورها به خوبی نمایان ساخته و استكبار جهانی را در این حوزه نیز شكست داده است.

وی ایجاد امنیت را مهمترین رسالت نظام ها در جامعه امروزی ذكر كرد و ادامه داد: امروزه امنیت ، مقوله ای به هم آمیخته ، به هم تنیده و گسترده است.

قائم مقام وزیر اطلاعات در ادامه با اشاره به ظهور پدیده جدیدی به نام قدرت نرم در جامعه امروز اظهار كرد: این قدرت با استفاده از ابزارهایی از جمله رسانه ها، آموزش و پرورش، مطبوعات و كتاب ها ایجاد می شود كه استكبار جهانی امروزه به صورت گسترده از این ابزارها برای تاثیرگذاری بیشتر به ملت ها استفاده می كند.

وی با تاكید بر اینكه دشمنان ایران اسلامی از 33 سال گذشته با اتحاد شكفت انگیز غرب و شرق در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند، افزود: اوج این تلاش ، اتحاد تمامی قدرت ها در جنگ تحمیلی بر علیه ایران بود كه البته همچون دیگر تلاشها به شكست منجر شد.

وی اضافه كرد: بعد از جنگ نیز استكبار جهانی با ناتو، شبیخون و تهاجم فرهنگی در صدد ضربه زدن به نظام و ملت ایران اسلامی است كه در این خصوص نیز شكست آنها با اراده ایرانیان حتمی است.

قائم مقام وزیر اطلاعات در ادامه به جنگ اطلاعاتی در دنیای امروز اشاره كرد و گفت: نیروهای اطلاعاتی با تكیه بر دانش اطلاعاتی بومی خود و استفاده از افراد مومن و معتقد، توانسته است در این جنگ اطلاعاتی به خوبی بر دشمنان فائق آید و نام ایران اسلامی را به عنوان یكی از مقتدرترین كشورها در حوزه اطلاعات در جهان مطرح كند.

وی توجه به محیط سایبری و ضربه زدن از این طریق را از جمله برنامه ریزی های دشمنان در برهه كنونی دانست و افزود: باید با تمام توان در این خصوص آماده باشیم و با توجه ویژه به توصیه های امنیتی در این حوزه، حربه دشمنان را در جنگ سایبری نیز خنثی كنیم.

در این آیین ، مدیركل اطلاعات آذربایجان غربی با حضور مسوولان استانی و كشوری معرفی شد./س

برچسب ها: ایران ، اطلاعات ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.