سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز/

کمک 160 میلیون تومانی رامهرمزی‌ها به بازسازی حرم امام علی

سئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در رامهرمز از کمک 160 میلیون تومانی مردم این شهرستان به بازسازی ایوان طلای حرم امام علی (ع) خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسین کازرونی پور در اهواز اظهار داشت: بازسازی ایوان طلای حرم مطهر حضرت علی (ع) به عهده مردم رامهرمز گذاشته شده که حدود 400 میلیون تومان هزینه دارد.

وی افزود: تاکنون از مردم شریف شهرستان رامهرمز حدود 160 میلیون تومان پول نقد و طلا جمع‌آوری شده که به حساب ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان واریز شده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان رامهرمز همچنین گفت: بانک‌های سپه، انصار و مؤسسه مالی اعتباری مهر آماده دریافت کمک‌های مردم ولایت مدار و مؤمن شهرستان رامهرمز برای این امر خطیر هستند.

کازرونی پور هزینه اهدای هر خشت طلا را مبلغ یک میلیون تومان عنوان کرد و گفت: همه شهروندان می‌توانند هزینه ساخت یک یا بخشی از آن را بر عهده بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بانک رسالت به افرادی که می‌خواهند در این امر خداپسندانه و معنوی شرکت نمایند وام یک میلیون تومانی بدون ضامن و سود با اقساط ده ماهه و بیست ماهه پرداخت می نماید.

این مقام مسئول در ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه خشت‌های طلای اهدایی مردم در مراسم نماز جمعه به ستاد بازسازی عتبات عالیات تحویل داده می‌شود، گفت: امیدواریم با همکاری مردم مابقی مبلغ مورد نیاز بازسازی ایوان طلای حرم مطهر حضرت علی (ع) جمع‌آوری شود./ج1

برچسب ها: اهواز ، حرم ، طلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.