سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

هدف نخست دشمنان انقلاب اسلامی تداوم حاکمیت استعمار گرانه آنها بر جهان است

امام جمعه دماوند گفت: هدف نخست دشمنان انقلاب اسلامی دوری جریان حق‏ طلبانه مردم ایران از حقوق مسلم خود و تداوم حاکمیت استعمار گرانه آنها بر جهان است.

حجت ‏الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در موقعیتی قرار گرفته که دشمن مجبور به حل مشکلات خود از طریق کشورمان است.

وی ادامه داد: این حضور غرب در پای میز مذاکرات با ایران برای دشمنان کار بسیار دشواری قلمداد می‏ شود، چراکه این مهم با آن هیمنه و قدرت ‏نمایی همیشگی غربی ‏ها سازگار نیست.

علاءالدینی اضافه کرد: این رویارویی در صحنه گفت‏ وگو در فضایی بدون پیش‏شرط به سبب جبری است که غرب در آن گرفتار آمده است.

به گفته امام جمعه دماوند، دنیای غرب امروز به لحاظ سیاسی و اقتصادی تحت شدید ترین فشار های دهه ‏های اخیر قرار دارد. از این رو، به جرأت می‏ توان گفت که جهان غرب به مذاکره با ایران اسلامی نیازی حیاتی دارد و به تداوم آن ملزم است.

علاءالدینی، ایرانیان را مردمانی بصیر خواند و افزود: خوشبختانه ایران اسلامی از دیرباز تا کنون به خاستگاه مردمانی بصیر و آگاه شهره همه جهان بوده و هست.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: بنابراین، مردم آگاه به هیچ عنوان از خط مقاومت ترسیمی از سوی رهبر فرزانه انقلاب منحرف نمی‏ شوند.

وی  پیشنهاد های غرب به ایران در خصوص توقف غنی‏ سازی 20 درصدی اورانیوم در قبال تحویل قطعات هواپیمای مسافربری را به مبادله "شکلات" با "معادن جواهرات" تشبیه کرد.

امام جمعه دماوند ادامه داد: اما به حول قوه الهی گروه مذاکره‏ کننده ایرانی در جریان مذاکرات 1+5 از بدنه انقلاب و بطن جامعه اسلامی انتخاب و به چنین نظرات گاه مضحک توجه نمی‏ کند./س

برچسب ها: دشمنان ، انقلاب ، استعمار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.