سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

تقویت تشکل ‏های کشاورزی از جمله راهکار های کاربردی برای برون ‏رفت از وضع موجود است

رئیس هیئت مدیره اتحادیه ملی باغداران کشور گفت: تقویت تشکل‏ های کشاورزی از جمله راهکار های کاربردی برای برون‏ رفت از وضع موجود است.

مجتبی شادلویی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: با عملیاتی شدن طرح ‏های عرضه مستقیم کالا طعم شیرین محصولات کشاورزی به کام مصرف‏ کنندگان گوارا می ‏شود.

وی ادامه داد: در روش‏ های صحیح عرضه مستقیم کالا های کشاورزی، مصرف ‏کننده به واقع به این باور خواهد رسید که این کالا با ارزش واقعی و کیفیت لازم به او رسیده است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه ملی باغداران کشور تصریح کرد: بر اساس اصل 44، دولت مکلف به واگذاری امور اقتصادی به بخش‏ های تولیدی خصوصی است.

وی اضافه کرد: این مهم در بخش کشاورزی می‏تواند با واگذاری امور عرضه و تقاضا به تشکل ‏های کشاورزی محقق شود.

شادلویی افزود: علاوه بر تشکل ‏های کشاورزی نهاد های دیگری نظیر نظام صنفی کشاورزی و صندوق حمایت از کشاورزان نیز می ‏تواند ایفاگر نقشی مشابه باشد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه ملی باغداران کشور، عرضه مستقیم کالا را دغدغه مسئولان نظام مقدس اسلامی و نیازمند به تعریف سامانه ‏های اجرایی خواند.

وی ادامه داد: در حال حاضر و با وجود مشغله ‏های فراوان، یک تولید کننده قادر به فعالیت در هر دو بخش عرضه و تقاضا نیست.

شادلویی اضافه کرد: از این رو باید با ایجاد سیاست‏ های راهبردی عرضه و تقاضا را به عنوان دو بال ضروری برای تحصیل توفیقات بخش کشاورزی به صورت هم‏ زمان توسعه داد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه ملی باغداران کشور، تقویت روابط تشکل‏ های کشاورزی با مدیریت ‏های شهرستانی را عاملی برای توسعه این امر خواند./س


برچسب ها: باغ ، کشاورزی ، کالا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.