سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

افزایش 5/22 درصدی بودجه سال جاری نسبت به سال قبل

فرماندار شهرستان دماوند با اعلام مجدد از افزایش 5/22 درصدی بودجه سال جاری نسبت به سال قبل خبر داد.

علیرضا قاسمی‏ فرزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: البته در سال گذشته با پیگیری ‏هایی که صورت گرفت و مساعدت استاندار تهران 16 میلیارد تومان از سهم سایر منابع به شهرستان دماوند اختصاص یافت و بودجه سال به 27 میلیارد تومان رسید.

وی بودجه اختصاص یافته به بخش عمرانی شهرستان دماوند را 13 میلیارد و 520 میلیون تومان اعلام کرد.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: آنچه در سرفصل اعتبارات امسال برای شهرستان دماوند در نظر گرفته شده، رقم 13 میلیارد و 520 میلیون تومان است که نسبت به بودجه سال گذشته از افزایش قابل ملاحظه‏ای برخوردار بود.

قاسمی‏ فرزاد ادامه داد: در مقایسه با سال گذشته که بودجه شهرستان رقمی در حدود 10 میلیارد و 900 میلیون تومان بود، بودجه در حدود 5/22 درصد رشد یافت که این نشان‏ دهنده نگاه ویژه مسئولان استانی به توسعه این شهرستان است.

وی بیان کرد: از میزان بودجه اختصاص یافته به شهرستان دماوند رقمی در حدود 6 میلیارد و 114 میلیون تومان آن مختص اعتبارات الزامی است یعنی قانون ‏گذار محل هزینه آن را در شهرستان دماوند مشخص کرده که مبلغی معادل 45 درصد بودجه امسال را شامل می‏ شود.

قاسمی ‏فرزاد افزود: الزامات اختصاصی بودجه سال جاری بیشتر در حوزه‏ های مسکن مهر شهرستان دماوند، آب روستایی و بهسازی وضع روستاهای شهرستان دماوند است.

قاسمی ‏فرزاد‏ اظهار کرد: اعتبار 13 میلیارد و 520 میلیون تومان اختصاص یافته به شهرستان دماوند رقم پایه‏ است که با پیگیری صورت گرفته، استاندار تهران قول مساعد برای افزایش این اعتبار را به شهرستان دماوند از محل سایر منابع داده‏ اند./س

برچسب ها: بودجه ، دماوند ، اعتبارات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.