سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نائب رئیس کمیسيون برنامه و بودجه مجلس:

معرفی رحمانی فضلی به صحن علنی مجلس برای ریاست دیوان محاسبات/ بررسي چگونگی اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها

نائب رئیس دوم، کمیسون برنامه و بودجه مجلس نهم شورای اسلامی گفت: عبدالرضا رحماني فضلي به عنوان كانديداي كميسيون برنامه و بودجه براي رياست ديوان محاسبات كشور به صحن علنی مجلس معرفی شد.

هادی قوامی نائب رئیس کمیسيون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد گفت: در جلسه عصر دیروز  (11 تیر) کمیسیون برنامه و بودجه «عبدالرضا رحمانی فضلی» برای تصدی سمت ریاست دیوان محاسبات برای معرفی به صحن علنی مجلس برگزیده شد.

 نائب رئیس دوم، کمیسون برنامه و بودجه مجلس نهم شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه عبدالرضا رحمانی فضلی و حجت الاسلام علی شاهرخی درباره برنامه و سوابق کاری خود صحبت کردند که اعضاء کمیسیون با 22 رای رحمانی فضلی را به صحن علنی معرفي کردند که قرار است  وی چهارشنبه در صحن علنی حضور پيدا کند.

 وی ادامه داد: رای گیری در خصوص رئیس دیوان محاسبات  در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی صورت مي گيرد.
 نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امين حسيني رحيمي نیز برای دادستاني دیوان محاسبات نیز به عنوان فرد پیشنهادی این کمیسیون با کسب ۱۴ رأی به صحن علنی معرفی می‌شود.


 نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به طرح هدفمندی یارانه ها خاطر نشان کرد: هدفمندی یارانه ها به عنوان قانون در مجلس مطرح شده و از سوی دولت اجرا می شود.

قوامی تصریح کرد: بحث هایی در خصوص چگونگی اجرای هدفمند کردن یارانه ها در مرحله دوم در مجلس مطرح است که پس از بررسی اعلام خواهد شد. 
 گفتني است؛ رحمانی فضلی نماینده دوره چهارم مجلس شورای اسلامی از شیروان، عضو هيات علمي دانشگاه شهيد ‏بهشتي تهران، قائم مقام شورای عالی امنیت ملی و معاون اجتماعی، فرهنگی رسانه‌ای در دوره علی لاریجانی بود.‏/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.