سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل حوزه ریاست سازمان حج و زیارت:

با انتقال پروازها به فرودگاه امام (ره) مخالف هستیم

مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: سازمان حج و زیارت، پیش از فراهم شدن مقدمات لازم، قویا با انتقال پروازهای حج به فرودگاه امام(ره) مخالف است.

 بنیامین شکوه فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: مسئول هماهنگی های مسائل مربوط به حج، سازمان حج و زیارت است و باید این هماهنگی برای انتقال پروازهای حج به فرودگاه امام (ره) نیز انجام شود.

وی افزود: سازمان حج و زیارت، پیش از فراهم شدن مقدمات برای انتقال پرواز به فرودگاه امام خمینی(ره) با انتقال پروازهای حج مخالف است.

شکوه فر با اینکه طرح را مسئولان فرودگاهی کشور در سازمان حج و زیارت اعلام نکرده اند، ادامه داد: از مسئولان فرودگاهی کشور دعوت می کنیم تا در جلسه ای به بررسی کارشناسی این موضوع بپردازند.

وی ظرفیت پذیرش فرودگاه امام (ره)‌را برای زائران، استقبال کنندگان و بدرقه کنندگان کافی ندانست و گفت: براساس تصمیم های قبلی، بنا بود سالن حجاج در فرودگاه امام (ره) راه اندازی شود که هنوز این کار انجام نشده است.

شکوه فر یادآور شد: در شرایط موجود و با توجه به امکانات این فرودگاه این موضوع از نظر ما منتفی است تا زمانی که سالن حجاج در فرودگاه امام(ره) راه اندازی شود./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.