سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

تعهد اشتغالزایی استان مركزی 46 هزار و 129 فرصت شغلی است

استاندار مرکزی گفت: تعهد اشتغالزایی این استان در سال جاری ایجاد 46 هزار و 129 فرصت شغلی است كه با همكاری دستگاه های اجرایی عملیاتی خواهد شد.

علی اكبر شعبانی فرد' در نشست كارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: این استان در سال گذشته با ایجاد بیش از 45 هزار شغل و طبق راستی آزمایی انجام شده از استان های پیشرو و برتر كشور بوده است.

وی خاطر نشان كرد: 20 دستگاه اجرایی در این استان موظف به ایجاد مشاغل پایدار و تاثیرگذار هستند كه باید با شناسایی پتانسیل های مطلوب اقدام به ایجاد زیر ساخت های بهینه كنند.

شعبانی فرد توضیح داد: ایجاد صنایع وابسته و تخصصی در حوزه صنعت و معدن، راه اندازی چاپخانه های مستقل و ایجاد صنایع تبدیلی و تكمیلی در حوزه كشاورزی از زیر ساخت های لازم برای ایجاد اشتغال است.

استاندار اضافه كرد: در این بخش دستگاه های راه و شهرسازی، جهاد كشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و كمیته امداد امام خمینی (ره)، حمل و نقل و پایانه ها، آموزش و پرورش، تعاون، كار و رفاه اجتماعی، صندوق مهر امام رضا (ع) و فنی و حرفه ای و بنیاد مسكن انقلاب اسلامی بیشترین تعهد را در ایجاد اشتغال در استان دارند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.