سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مبارزات انتخاباتي چاوز آغاز شد

هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا از امروز رسما مبارزات انتخاباتی خود برای انتخابات 7 اکتبر در این کشور را آغاز کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از کانال تله سور ونزوئلا ؛ هوگو چاوز از ماریارا در ایالت مرکزی کارابوبو در معیت کاروان بزرگ طرفدارانش مبارزات انتخاباتی خود را آغاز می کند. وی  پس از طی 18 کیلومتر مسافت خود را به ایالت آراگوا در نقطه مرکزی ونزوئلا خواهد رساند.

فردی برنال از نمایندگان مجلس ونزوئلا و عضو ستاد انتخاباتی رئیس جمهور این کشور در همین رابطه گفت: «امروز مبارزه عشق آغاز می شود، مبارزه امید. مردم در طول سیزده سال گذشته مردی به نام هوگو چاوز را پیشاپیش خود و کشور دیده اند، کسی که هیچگاه ملت را فریب نداده و همیشه به آن ها گفته چه در پیش خواهد بود. هوگو چاوز سیزده سال قبل به مردم گفت اگر به من رای دهید به سوی قانون گرایی حرکت می کنیم. در دوره بعدی گفت به سوی سوسیالیسم خواهیم رفت و اینک برنامه وطن را ارائه داده است که در برگیرنده توسعه، رشد و نقش آفرینی ونزوئلا در عرصه بین المللی است.

در سوی دیگر هم نامزد اغنیا، منافع کهنه، محرومیت، نفرت، واگذاری استقلال و کشور و بازگشت به گذشته قرار دارد. اما میلیون ها نفر در طول سیزده سال امید، آزادی، رشد و کشور خود را یافته اند. این مردم قدر دان، آگاه و رشد کرده به لحاظ سیاسی به عقب باز نخواهند گشت. بنابراین انتظار پیروزی قاطع در 7 اکتبر را داریم.
برچسب ها: چاوز ، ونزوئلا ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.