سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه های فصل نیایش شعبان از رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران ویژه برنامه های متنوع و شادی را به مناسبت فرارسیدن این عید بزرگ تدارک دیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛به مناسبت میلاد با سعادت حضرت قائم برنامه عصرگاهی "عصر بخیر تهران" به صورت زنده از ساعت 16 به مدت 120 دقیقه با رویکرد اجتماعی از شبکه رادیویی تهران پخش می شود. در این برنامه ارتباط با کارشناس مذهبی پیرامون فرهنگ انتظار به همراه پخش موسیقی های شاد خواهیم داشت. از دیگر بخش های این برنامه طرح موضوعی مرتبط با این روز است که همراه  گزارش های مردمی از سطح شهر و آذین بندی کوچه و خیابان پخش خواهد شد.
مسابقه  "مکث 94 " در تاریخ 14 تیرماه،  از ساعت 19 تا 20:30 با فضایی شادتر به اجرای برنامه خواهد پرداخت.در این روز سوالات مسابقه به مبحث انتظار و ولادت امام زمان اختصاص یافته است.
مسابقه "20 سوالی" روز پنجشنبه از ساعت 16:30 ویژه برنامه ای با فضای شادتر خواهد داشت.
برنامه صبحگاهی "صبح بخیر تهران" از ساعت 7 تا 8:30 به فرهنگ انتظار می پردازد. در این برنامه با مولودی خوانی، گزارش های شهری و بزرگداشت مقام حضرت مهدی (عج) همراه شنوندگان خواهیم بود.
"ماه کامل" ویژه برنامه نیمه شعبان است که از ساعت 21 تا 23:30 با رنگ و بویی ادبی پخش خواهد شد، این برنامه با دو محور اصلی شعر انتظار در ادب فارسی یعنی در ادب کهن و ادب معاصر و با معرفی کتاب هایی در خصوص انتظار پخش خواهد شد. در ماه کامل مصاحبه با نویسنده، ناشر آن با محور حافظ خوانی و حافظ شناسی و پرداختن به نشانه های انتظار در شعر حافظ گنجانده شده است.
ویژه برنامه سحرگاهی از ساعت 2 تا 3:45 در 15 تیرماه با رویکرد اجتماعی عرفانی از شبکه رادیویی تهران پخش می شود. در این برنامه به شرایط و خصوصیاتی که یک منتظر واقعی باید داشته باشد پرداخته می شود.
برنامه صبحگاهی "رادیو پنجشنبه" از ساعت 9 تا 11 با رویکرد تفریحی سرگرمی پخش خواهد شد در این برنامه به تشویق مخاطب به تفریحات سالم در کنار خانواده پرداخته خواهد شد برای این برنامه ارتباط با هنرمندان با فضایی شاد و عیدانه اختصاص یافته است.
برنامه نیمروزی به مناسبت فصل نیایش شعبان روزهای 14 ، 15 تیرماه از ساعت 11 تا 16 در قالب طنز و نمایشی از شبکه رادیویی تهران پخش خواهد شد. در این ویژه برنامه با کلیه مشاغل مرتبط با جشن عروسی؛آشپزها، گل فروش ها و رستوران ها ارتباط برقرار خواهد شد و با عروس و داماد و والدین آنها نیز به گفت و گو می پردازیم. در این برنامه مسابقه اجرا می شود و گزارش هایی از سطح شهر خواهیم داشت. این برنامه کاملا در فضایی شاد و طنز آمیز خواهد بود که لحظات شاد و لذت بخشی را برای شنوندگان به ارمغان خواهد آورد./ه

برچسب ها: نیایش ، شعبان ، رادیو ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.